Laura i Matej oduševili fanove nakon Dore: Njihova ‘Baby Lasagna’ osvaja na prvo slušanje!
Društvene mreže ne prestaju brujati o jednom od najzanimljivijih trenutaka ovogodišnje Dore – nevjerojatnoj povezanosti i kreativnoj sinergiji Laure i Mateja. Komentari ispod njihovih objava ne jenjavaju: „Zašto se niste prijavili kao par? Sigurno biste pobijedili!“ No, iako im odlazak na Eurosong nije bio krajnji cilj, ova glazbena priča dobila je poseban nastavak u obliku novog zajedničkog singla – pjesme "Baby Lasagna".
Možda ih publika bolje poznaje pod umjetničkim imenima laurakojapjeva i Matt Shaft, a ovogodišnja Dora bila je njihova pozornica za individualno predstavljanje autorskih pjesama. No, ono što mnogi možda nisu znali jest da su na obje pjesme radili zajedno – od tekstova i aranžmana do same scenske izvedbe. Svaki detalj njihovih nastupa proizašao je iz timskog rada, prijateljstva i nesputane ljubavi prema glazbi. Njihova priča savršeno dokazuje onu staru poslovicu: „Kad se male ruke slože, sve se može“.
laurakojapjeva i Matt Shaft imaju hit
Već tijekom priprema za Doru, najvjerniji fanovi Eurosonga spekulirali su kako bi njihov duet mogao biti glazbeni hit, a sada su te želje postale stvarnost. „Baby Lasagna“, pjesma koju su napisali tijekom natjecanja, odražava svu uzbuđenost, kaos i euforiju koju su doživjeli za vrijeme proba, snimanja i nastupa. Svaka nota ove pjesme nosi emocije i doživljaje koje su proživljavali u tom intenzivnom razdoblju, dok su ujedno promatrali i uspjeh svog kolege i prijatelja, pravog Baby Lasagne, Marka Purišića.
Njihova pjesma nije samo duhovita posveta cijelom događaju, već i oda zajedništvu i glazbenoj umjetnosti koja nadilazi natjecateljski duh. Simpatičan, razigran i zarazan refren lako ulazi u uho, a kako su već oboje pokazali kroz svoje solo projekte – znaju kako stvoriti pjesmu koja komunicira s publikom.
Njihova priča je rijedak primjer kako se i u okruženju kakvo je glazbeno natjecanje može graditi zdrava suradnja, podrška i inspiracija. Dok su drugi možda doživljavali Doru kao borbu za što bolje mjesto, Laura i Matej su u njoj vidjeli priliku za kreativno izražavanje i zajednički rast.
I najvažnije – njihova energija i šarm nisu prošli nezapaženo. Čak ni sam Marko Purišić, prošlogodišnji eurovizijski predstavnik Hrvatske, nije mogao odoljeti duhovitom i veselim tonu njihove pjesme te ju je podijelio na svom Instagram profilu. Uz podršku i preporuku pravog Baby Lasagne, pjesma je u trenu počela privlačiti pozornost publike, a reakcije su bile i više nego pozitivne.
Glazbena scena uvijek je bogatija kada se na njoj pojave umjetnici koji bez kalkulacija i pritiska stvaraju iz čiste ljubavi prema glazbi. Laura i Matej upravo su takvi – iskreni, autentični i puni strasti. Njihov „feat“ nije samo jedan u nizu slučajnih spojeva na glazbenoj sceni, već dokaz da prijateljstvo i umjetnost mogu stvoriti nešto potpuno novo i neočekivano.
Ako je suditi prema prvim reakcijama, „Baby Lasagna“ bi mogla postati pravi hit među obožavateljima Dore i Eurosonga, ali i svima onima koji cijene dobru glazbu s dušom. Ostaje nam samo uživati u njihovom novom projektu i pratiti što će sljedeće osmisliti ovaj kreativni dvojac!
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.