Laura i Matej oduševili fanove nakon Dore: Njihova ‘Baby Lasagna’ osvaja na prvo slušanje!
Društvene mreže ne prestaju brujati o jednom od najzanimljivijih trenutaka ovogodišnje Dore – nevjerojatnoj povezanosti i kreativnoj sinergiji Laure i Mateja. Komentari ispod njihovih objava ne jenjavaju: „Zašto se niste prijavili kao par? Sigurno biste pobijedili!“ No, iako im odlazak na Eurosong nije bio krajnji cilj, ova glazbena priča dobila je poseban nastavak u obliku novog zajedničkog singla – pjesme "Baby Lasagna".
Možda ih publika bolje poznaje pod umjetničkim imenima laurakojapjeva i Matt Shaft, a ovogodišnja Dora bila je njihova pozornica za individualno predstavljanje autorskih pjesama. No, ono što mnogi možda nisu znali jest da su na obje pjesme radili zajedno – od tekstova i aranžmana do same scenske izvedbe. Svaki detalj njihovih nastupa proizašao je iz timskog rada, prijateljstva i nesputane ljubavi prema glazbi. Njihova priča savršeno dokazuje onu staru poslovicu: „Kad se male ruke slože, sve se može“.
laurakojapjeva i Matt Shaft imaju hit
Već tijekom priprema za Doru, najvjerniji fanovi Eurosonga spekulirali su kako bi njihov duet mogao biti glazbeni hit, a sada su te želje postale stvarnost. „Baby Lasagna“, pjesma koju su napisali tijekom natjecanja, odražava svu uzbuđenost, kaos i euforiju koju su doživjeli za vrijeme proba, snimanja i nastupa. Svaka nota ove pjesme nosi emocije i doživljaje koje su proživljavali u tom intenzivnom razdoblju, dok su ujedno promatrali i uspjeh svog kolege i prijatelja, pravog Baby Lasagne, Marka Purišića.
Njihova pjesma nije samo duhovita posveta cijelom događaju, već i oda zajedništvu i glazbenoj umjetnosti koja nadilazi natjecateljski duh. Simpatičan, razigran i zarazan refren lako ulazi u uho, a kako su već oboje pokazali kroz svoje solo projekte – znaju kako stvoriti pjesmu koja komunicira s publikom.
Njihova priča je rijedak primjer kako se i u okruženju kakvo je glazbeno natjecanje može graditi zdrava suradnja, podrška i inspiracija. Dok su drugi možda doživljavali Doru kao borbu za što bolje mjesto, Laura i Matej su u njoj vidjeli priliku za kreativno izražavanje i zajednički rast.
I najvažnije – njihova energija i šarm nisu prošli nezapaženo. Čak ni sam Marko Purišić, prošlogodišnji eurovizijski predstavnik Hrvatske, nije mogao odoljeti duhovitom i veselim tonu njihove pjesme te ju je podijelio na svom Instagram profilu. Uz podršku i preporuku pravog Baby Lasagne, pjesma je u trenu počela privlačiti pozornost publike, a reakcije su bile i više nego pozitivne.
Glazbena scena uvijek je bogatija kada se na njoj pojave umjetnici koji bez kalkulacija i pritiska stvaraju iz čiste ljubavi prema glazbi. Laura i Matej upravo su takvi – iskreni, autentični i puni strasti. Njihov „feat“ nije samo jedan u nizu slučajnih spojeva na glazbenoj sceni, već dokaz da prijateljstvo i umjetnost mogu stvoriti nešto potpuno novo i neočekivano.
Ako je suditi prema prvim reakcijama, „Baby Lasagna“ bi mogla postati pravi hit među obožavateljima Dore i Eurosonga, ali i svima onima koji cijene dobru glazbu s dušom. Ostaje nam samo uživati u njihovom novom projektu i pratiti što će sljedeće osmisliti ovaj kreativni dvojac!
Advent u Zagrebu i ove godine potvrđuje status jednog od najuzbudljivijih glazbenih programa u regiji. Rijetke su prilike da se karizmatični umjetnici čuju u intimnom, blagdanskom okruženju, a upravo takvo iskustvo priređuje EU Advent. Nakon velikog koncerta u zagrebačkoj Areni, na Europski trg stiže Damir Urban, u petak, 27. prosinca, u ambijent obasjan toplim adventskim svjetlima.
Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog bila je ispunjena do posljednjeg mjesta na božićnom koncertu Marije Husar Rimac i Ivane Husar Mlinac. Ulaznice su rasprodane mjesec i pol dana unaprijed, a publika je očito prepoznala da ih očekuje glazbeni događaj izvan uobičajenog. Sestre Husar ponudile su potpuno novo iskustvo zahvaljujući svježim aranžmanima i vrhunskoj produkciji producenta Filipa Gjuda.
Riječ je o prvom ovakvom konceptu izvan Austrije, a na zagrebačku pozornicu dolazi izvorni bečki orkestar Strauss Capelle Vienna pod umjetničkim vodstvom Francisca Supina.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.