Lana Jurčević se vraća pjesmom ‘Dio mene’ – emotivna posveta kćeri Mayli koja je promijenila njezin život
Podsjetimo, Lana Jurčević je nakon gotovo godinu dana šutnje izašla u javnost s prvom objavom na svojim iznimno popularnim društvenim mrežama, uz kratku, ali znakovitu poruku: “Jeste me zaboravili?”
Bez ikakve prethodne najave, Lana Jurčević je iznenadila obožavatelje novom pjesmom “Dio mene”, nakon gotovo godinu dana daleko od očiju javnosti. Objavljuje ju na svoj rođendan, ali i ususret Maylinom drugom rođendanu, uz iznimno emotivan spot u kojem dokumentira Laninu priču od početka trudnoće, kroz borbu za svoju kćer, pa sve do njihovih sretnih obiteljskih trenutaka danas.
Nakon potpune stanke i povlačenja iz medijskog prostora te društvenih mreža, Lana Jurčević iznenadila je svoju publiku novom pjesmom “Dio mene” u suradnji s njezinim dugogodišnjom diskografskom kućom Dancing Bear. Novi singl objavljuje u trenutku koji idealno odražava fazu života u kojoj se trenutno nalazi – naime, Lana je danas ponosna majka djevojčice koja će ovoga mjeseca napuniti dvije godine.
Svoju životnu priču pretočila je u pjesmu simboličnog naziva “Dio mene“, kojom je odlučila ponovno zakoračiti na glazbenu scenu. U Laninom prepoznatljivom, emotivnom i iskrenom tonu, pjesma donosi djelić njezina privatnog svijeta – majčinstva, snage i zahvalnosti. Objavljuje ju na svoj rođendan, ali i ususret Maylinom rođendanu, želeći tim glazbenim poklonom razveseliti svoju publiku i podijeliti s njima najiskreniji, te do sada najprivatniji, dio sebe.
Mnogi su pratili njezinu emotivnu i zahtjevnu priču – od trudnoće koju je morala čuvati, do dugog boravka u bolnici, gdje su joj liječnici na samom početku rekli da trudnoća najvjerojatnije neće biti uspješna, da je to ‘početak kraja’. No, Lana je odlučila vjerovati u čudo, a upravo je to čudo danas vesela dvogodišnjakinja Mayla koja joj je promijenila život.
Glazbu ove dirljive balade potpisuje Natko Smoljan, koji je zaslužan i za produkciju i aranžman. Tekst su napisali Marko Novosel, Natko Smoljan, Ante Cash i Jura Blažević. Mix i master singla majstorski je odradio Bojan Šalamon Shalla.
Laninu i Maylinu priču prati i dirljivi videospot, nastao u režiji Daria Radusina, u kojem omiljena hrvatska pjevačica prvi put javnosti pokazuje svoju djevojčicu. Spot vizualno dočarava njezinu borbu kroz snažnu oluju te pobjedu uz prekrasne scene majke i kćeri. Lana je također u spotu podijelila i svoje privatne snimke od početka trudnoće do današnjih sretnih trenutaka njezine obitelji, koje niti jednog gledatelja neće ostaviti ravnodušnim.
Ovom pjesmom i spotom Lana, osim što ih posvećuje svojoj Mayli, želiposlati poruku ohrabrenja svim ženama, ne samo majkama, već i onima koje prolaze kroz rizične trudnoće, onima koje se bore s istim strahovima i nadama, ali i onima čije trudnoće, nažalost, nisu imale sretan kraj:
“Unatoč olujama i lošim prognozama… Tu smo ipak, zajedno. Ovu pjesmu posvećujem mom malom ‘suborcu’, mojoj Mayli… Ti si moje malo čudo. Ovu pjesmu posvećujem i svim majkama. Onima koje su prošle sličan put, a najviše onima čije su ruke ostale prazne, ali su im srca i dalje puna ljubavi. Grlim vas.”
Podsjetimo, Lana je nakon gotovo godinu dana šutnje izašla u javnost s prvom objavom na svojim iznimno popularnim društvenim mrežama, uz kratku, ali znakovitu poruku: “Jeste me zaboravili?”. Kroz komentare se odmah moglo vidjeti koliko je sve ovo vrijeme nedostajala svojim obožavateljima koji su je dočekali s ogromnom količinom ljubavi, podrške i poruka dobrodošlice. Objavu je u svega nekoliko sati vidjelo više od pola milijuna ljudi, što je još jednom potvrdilo koliko snažnu povezanost Lana ima sa svojom publikom i koliko su mnogi s nestrpljenjem iščekivali njezin povratak.
Lana je ovih dana, uz novu pjesmu, za svoj brend La PIEL lansirala Baby&Kids kolekciju – prirodnu kozmetiku za bebe i djecu s pažljivo biranim sastojcima poput sljeza, cvijeta pamuka, bijelog čaja, aloe vere i posebnog ekstrakta vodenog ljiljana Mayla Lily, imena njene kćeri, poznatog po umirujućim i njegujućim svojstvima. Formulacije je razvila Lanina dugogodišnja suradnica, magistra farmacije, uz podršku više od 2000 majki koje su sudjelovale u anketi o željenim proizvodima i sastojcima.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.