Kylie Minogue trenutno promovira svoj najnoviji album ‘Tension II’, a to čini brojnim intervjuima na kojima odgovara na razna pitanja.
Među njezinim najnovijim pojavljivanjima koja su se našla na naslovnicama bilo je i ono u podcastu Audacy Check-In.
Voditelj je upitao poznatu australsku pjevačicu koga bi odabrala kada bi dobila priliku rekreirati legendarni dobrotvorni singl ‘We Are the World’ iz 1985. godine, najuspješniji band aid singl u povijesti.
Kod nje nema ljubomore: Kylie Minogue obožava brojne druge ženske izvođačice
Njezin je odgovor bio prilično iznenađujući i širok.
“Ne bih imala ništa protiv da budem s Chappell Roan, Sabrinom Carpenter, Lanom Del Rey, Miley Cyrus i Madonnom”, rekla je sugerirajući da bi postava bila isključivo ženska. “Kada bih mogla proširiti brojku na 15 ili 20, imala bih Rihannu i Beyonce… sve njih.”
‘We Are the World’ iz 1985., koji je okupio neka od najvećih imena glazbene povijesti uključujući Michaela Jacksona, Lionela Richieja, Kennyja Rogersa, Tinu Turner, Dionne Warwick, Brucea Springsteena, Cyndi Lauper i mnoge druge, i dalje je najprodavaniji dobrotvorni singl svih vremena, s prodajom većom od 20 milijuna diljem svijeta.
Fanovi već godinama žele duet Madonne i Kylie Minogue
Ovo pitanje za Kylie došlo je usred sve češćih poziva da surađuje s kolegicom pop kraljicom Madonnom.
Godinama fanovi sanjanju njihovu zajedničku pjesmu, a u ožujku su dvije kraljice srušile internet kada su zajedno zapjevale Kylien klasik ‘Can’t Get You Out of My Head’ na jednom njenom koncertu.
Postoje mjesta na kojima film nije samo projekcija na platnu, već gotovo mitsko iskustvo koje se urezuje u pamćenje svim osjetilima. Motovun je jedno od takvih mjesta. Kad padne noć, a zidine tog istarskog gradića utihnu pod ljetnim nebom, započne čarolija — filmska, emotivna, gotovo svemirska. Ljetno kino u Motovunu, koje se ovog srpnja vraća nakon prošlogodišnje premijere, više je od običnog kulturnog događaja. To je hommage vremenu, prostoru i svima nama koji u kinu ne tražimo samo priču, nego i mjesto pripadanja.
Ako ste ovog ljeta tražili savršen bijeg – onaj koji uključuje more, glazbu, umjetnost i ekipu koju nećete zaboraviti – imamo savršen prijedlog. Festival Graffiti na Gradele vraća se u Bol na Braču od 23. do 27. srpnja, i to u svom četrnaestom, dosad najjačem izdanju. Pet dana ispunjenih bojama, beatovima i beskonačnim vibrama pod bolskim suncem – ovo nije običan festival, ovo je zajednica. Pokret. Doživljaj.
Zamislite rujansku večer. Zagreb u zlatnoj svjetlosti kasnog ljeta, a vi ste u Paviljonu 9 Zagrebačkog velesajma, dok prve note hita "Forever Young" odzvanjaju dvoranom. Publika pjeva uglas, emocije su na vrhuncu, a na pozornici – legendarni Alphaville, prvi put uživo pred hrvatskom publikom. Petak, 5. rujna 2025., večer je koju ne želite propustiti. Ne stižu synth-pop ikone svaki dan u vaš grad - i to s posebnom glazbenom pričom koja slavi čak 41 godinu njihove besmrtne karijere.
Postoji nešto gotovo mitsko u ljetnim koncertima pod zvijezdama – osobito kada se zvjezdano nebo nad pulskom Arenom spoji s umjetnicima koji mijenjaju pravila, brišu granice i oblikuju glazbu po svojoj mjeri. Ove godine, 8. kolovoza, u jedinstvenom ozračju tog antičkog amfiteatra, čeka nas večer kakva se ne događa često. U sklopu Adria Summer Festivala, pozornicu će najprije preuzeti enigmatični hrvatski elektropop duo Nipplepeople, a potom i neponovljiva Grace Jones – žena, mit, pokret.
Kada umjetnost progovori hrabro, originalno i sa stavom – nagrade ne izostaju. Upravo se to dogodilo s dokumentarno-igranim filmom Fiume o morte! redatelja Igora Bezinovića, koji je na netom završenom 72. Pulskom filmskom festivalu osvojio nevjerojatnih šest Zlatnih Arena, uključujući onu za najbolju režiju – i time se učvrstio kao filmski highlight ljeta.
Nakon što je splitski Park Mladeži ponovno bio epicentar elektroničke euforije, ULTRA Europe se preselio na more – doslovno. Festival koji već godinama nadmašuje sam sebe, ovoga je tjedna spojio hedonizam, glazbu i čisti mediteranski luksuz kroz svoj jedinstveni koncept Destination ULTRA. A Brač i Vis? Ovih su dana više nalikovali Ibizi nego mirnim jadranskim otocima koje poznajemo iz razglednica.
Tamo gdje se klasika i šljokice susreću, nastaje – magija. A u slučaju glazbenog spektakla “Disco Opera 2025”, riječ je o čistoj eksploziji ritma, emocije i neodoljive nostalgije. Nakon serije rasprodanih koncerata i oduševljenih reakcija diljem regije, ova glazbena senzacija vraća se na veliku pozornicu Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog – i to 25. listopada, u još glamuroznijem i produkcijski raskošnijem izdanju.
Ako ljeto ima svoj soundtrack, Maja Šuput upravo ga je napisala. U svom prepoznatljivom stilu koji spaja dozu drskosti, ženstvenosti i čiste zabave, nova pjesma Nisam ja za male stvari ušla je na scenu na velika vrata — s prvom pozicijom u trendingu i gotovo 200.000 pregleda u samo tri dana. Maja još jednom pokazuje zašto je kraljica ljetnih partyja i neprikosnovena diva domaće pop scene.
Dok miris svježe pripremljene kave svakodnevno ispunjava kafiće diljem regije, a baristi stvaraju male umjetničke radove u svakoj šalici, iza kulisa se sprema najveći događaj godine za ljubitelje kave i coffee profesionalce. Barcaffè Barista Cup 2025, najvažnije i najprestižnije regionalno natjecanje u pripremi kave, ponovno stiže u Zagreb, gdje će ove jeseni okupiti najbolje bariste iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine. Otvorene su prijave za peto izdanje Barista Cupa, a svi baristi koji se žele dokazati na najvećoj regionalnoj sceni imaju priliku prijaviti se do 31. kolovoza - putem video prijave kojom demonstriraju svoju stručnost, kreativnost i strast prema kavi.
Postoje mjesta na kojima film nije samo projekcija na platnu, već gotovo mitsko iskustvo koje se urezuje u pamćenje svim osjetilima. Motovun je jedno od takvih mjesta. Kad padne noć, a zidine tog istarskog gradića utihnu pod ljetnim nebom, započne čarolija — filmska, emotivna, gotovo svemirska. Ljetno kino u Motovunu, koje se ovog srpnja vraća nakon prošlogodišnje premijere, više je od običnog kulturnog događaja. To je hommage vremenu, prostoru i svima nama koji u kinu ne tražimo samo priču, nego i mjesto pripadanja.