Kada se Slavonija i more dodirnu u refrenu: Priča o duetu koji je spojio Miju Dimšić i Tomislava Bralića
Na prvu se činilo kao slučajnost, a zapravo je sve bilo pitanje trenutka. Pjesma Nemoj noći brzo proći, festivalska himna jednog vremena, danas je ponovno pronašla svoj glas – ovaj put u dodiru dvaju svjetova, slavonskog i dalmatinskog, u interpretaciji Mije Dimšić i Tomislava Bralića s klapom Intrade. U toj suradnji ne susreću se samo dva glazbena izraza, nego i dvije emocije, dvije ravnice – jedna morska, druga zlatna.
Mia je pjesmu prvi put izvela akustično na Drugom programu Hrvatskog radija, ne sluteći da će je upravo taj trenutak odvesti prema novom početku jedne stare melodije. Kada ju je Tomislav čuo u vožnji, sve se spojilo u nekoliko sekundi. Prepoznao je u njezinu glasu nešto što podsjeća na davne stihove, na one pjesme koje se ne uče, nego nasljeđuju. Tako je nastao novi život pjesme koja je već pripadala prošlosti.
Nemoj noći brzo proći – pjesma koja povezuje sjećanja
U vremenu u kojem se glazba često mjeri brojevima, Nemoj noći brzo proći ponovno je podsjetila koliko vrijedi osjećaj. U novom ruhu, koje istovremeno zadržava toplinu tamburice i smirenost mora, ova pjesma postaje više od dueta. Ona je zajedničko sjećanje, sklad koji ne poznaje razlike, nego ih briše.
Mia Dimšić oduvijek je u svojoj glazbi nosila dah ravnice, tihu melankoliju djetinjstva i jednostavnost emocije. U spoju s Bralićevim glasom i klapskim harmonijama, ta se mekoća pretvorila u most. U riječima koje govore o vremenu, o ljudima koji odlaze i o trenucima koje želimo zadržati. U tom kontekstu Nemoj noći brzo proći postaje više od pjesme – postaje razgovor između dviju kultura koje dijele istu tišinu nakon posljednjeg stiha.
Spot je snimljen između Osijeka i Zadra, na mjestima koja su dovoljno udaljena da bi se razumjela, ali dovoljno bliska da se prepoznaju. Kroz kadar se izmjenjuju ravnica i obala, dvije slike koje zajedno tvore ono što je hrvatska glazba oduvijek bila – prostor emocije koji ne poznaje granice.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
U vremenu kada se glazbena scena često oslanja na prolazne trendove i kratkotrajne hitove, sve je izraženija potreba za izvođačima koji publici nude autentičnost, emociju i priču. Upravo u tom prostoru pojavljuje se Josip Čolić, mladi i obrazovani glazbenik iz Zagreba, koji debitantskim singlom „Iluzije“ najavljuje promišljen i zreo ulazak na regionalnu glazbenu scenu.
Crna Gora službeno je izabrala svoju predstavnicu za Euroviziju 2026., a odluka je pala u završnici nacionalnog izbora Montesong, koji je i ove godine privukao veliku pozornost publike i regionalnih medija. Pobjedu je odnijela Tamara Živković, glazbenica iz Kotora, koja će s pjesmom „Nova zora“ braniti boje svoje zemlje na najvećoj europskoj glazbenoj pozornici.
Opatija je sinoć zablistala u punom blagdanskom sjaju. U elegantnom ambijentu Centra Gervais, pred do posljednjeg mjesta ispunjenom dvoranom, jedna od najcjenjenijih domaćih glazbenica – Nina Badrić – priredila je koncert koji će se još dugo prepričavati. Poseban božićni nastup, održan 22. prosinca u organizaciji Festivala Opatija, publici je donio večer ispunjenu emocijama, vrhunskom glazbom i istinskim blagdanskim ugođajem.
Jedan od najemotivnijih glazbenih trenutaka ovih blagdana stiže tiho, bez reflektora i pozornice, ali s emocijom koja nadilazi prostor, vrijeme i udaljenost.
Od Badnjaka do Nove godine, dvije najljepše lokacije u srcu grada nude bogat program za sve generacije – koncerti, DJ nastupi, klizanje, street food specijaliteti i interaktivne blagdanske aktivnosti.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.