Kad se legende ponovno sretnu: Kako su Bon Jovi i Robbie Williams pretvorili nostalgiju u novi početak
Postoji trenutak u povijesti glazbe kada prošlost i sadašnjost više nisu suprotnosti nego dva sloja iste priče. U toj točki susreću se Bon Jovi i Robbie Williams, dva autora koja su obilježila različite generacije, ali ih povezuje ista nit – neprekidna potreba da emociju pretvore u zvuk koji traje. Nova pjesma We Made It Look Easy upravo je taj susret. Nježno podsjeća na godine kad su gitare imale zvuk benzina i slobode, ali i dokazuje da istinski izvođači nikada ne prestaju stvarati.
Ono što je u ovoj priči posebno nije samo suradnja nego način na koji zvuči njihova zrelost. Jon Bon Jovi pjeva kao da je svjestan svake godine iza sebe, dok Robbie Williams unosi onu britansku lakoću koja se ne može naučiti. Pjesma diše kao soundtrack jednog desetljeća koje se vratilo – ali bez nostalgije, s pogledom prema naprijed.
Nova snaga starih heroja
U eri u kojoj se sve svodi na brze refrene i jednokratne hitove, We Made It Look Easy zvuči kao povratak osjećaju da glazba može biti priča, a ne samo proizvod. U toj pjesmi prepoznaje se ono što je Bon Jovi oduvijek znao – da publika ne traži savršenstvo, nego istinu. Robbie Williams donosi dozu ironije, nježnosti i iskustva, kao netko tko je sam proživio svaki stih o uspjehu i cijeni koja uz njega dolazi.
Kada takva dva izvođača spoje glasove, rezultat nije samo pjesma, nego dokument jednog vremena u kojem glazba ponovno ima smisao. Novi album Forever (Legendary Edition) potvrđuje da Bon Jovi, i nakon četiri desetljeća, zna što znači trajati. Nije to više mladenačka snaga ni bunt – to je mirno samopouzdanje čovjeka koji zna da ništa ne treba dokazivati.
A možda je upravo u tome prava tajna: više ne pokušavaju zvučati mlado, nego istinito. I zato We Made It Look Easy nije samo pjesma. To je rečenica koja nosi cijelu karijeru, priznanje da se lakoća stječe tek kad prođeš sve što je bilo teško.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
U vremenu kada se glazbena scena često oslanja na prolazne trendove i kratkotrajne hitove, sve je izraženija potreba za izvođačima koji publici nude autentičnost, emociju i priču. Upravo u tom prostoru pojavljuje se Josip Čolić, mladi i obrazovani glazbenik iz Zagreba, koji debitantskim singlom „Iluzije“ najavljuje promišljen i zreo ulazak na regionalnu glazbenu scenu.
Crna Gora službeno je izabrala svoju predstavnicu za Euroviziju 2026., a odluka je pala u završnici nacionalnog izbora Montesong, koji je i ove godine privukao veliku pozornost publike i regionalnih medija. Pobjedu je odnijela Tamara Živković, glazbenica iz Kotora, koja će s pjesmom „Nova zora“ braniti boje svoje zemlje na najvećoj europskoj glazbenoj pozornici.
Opatija je sinoć zablistala u punom blagdanskom sjaju. U elegantnom ambijentu Centra Gervais, pred do posljednjeg mjesta ispunjenom dvoranom, jedna od najcjenjenijih domaćih glazbenica – Nina Badrić – priredila je koncert koji će se još dugo prepričavati. Poseban božićni nastup, održan 22. prosinca u organizaciji Festivala Opatija, publici je donio večer ispunjenu emocijama, vrhunskom glazbom i istinskim blagdanskim ugođajem.
Jedan od najemotivnijih glazbenih trenutaka ovih blagdana stiže tiho, bez reflektora i pozornice, ali s emocijom koja nadilazi prostor, vrijeme i udaljenost.
Od Badnjaka do Nove godine, dvije najljepše lokacije u srcu grada nude bogat program za sve generacije – koncerti, DJ nastupi, klizanje, street food specijaliteti i interaktivne blagdanske aktivnosti.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.