Umjetnički nerv i jaka želja za zajedničkim stvaranjem kvalitetne glazbe inspirirala je bend sastavljen od vrsnih glazbenika da napiše neke nove lijepe pjesme, a prva koju su odlučili predstaviti publici je „Na kiši plešem“, balada himnične melodije čiji snažni stihovi otkrivaju metaforički presjek životnih vrijednosti autora Josipa Plavića koji je ujedno lead vokal te gitarist benda.
Glazbu i aranžman potpisuju svi članovi benda koji uz Josipa čine klavijaturist Branko Glavan, basist Krešimir Šokec Šoky, gitarist i vokal Vjeko Vugrić Vex te bubnjar Davor Smotalić Smotke, ujedno i producent pjesme, dok je mastering radio Drago Smokrović Smokva. Zanimljivo je da je ovo prva balada benda koji je svoju priču počeo u srednjoškolskim danima, a snimljen je i videospot u režiji Zvonimira Ćurića i Davora Smotalića.
Loading ...
Bend Izvan Zakona osnovali su 1988. godine Krešimir Šokec, Davor Smotalić i Josip Plavić, tada srednjoškolci zaljubljeni u glazbu. Svirali se svugdje, od prostorija za probe limene glazbe do franjevačkog samostana iznad Jordanovca, a kasnije u rock klubovima, dvoranama, na motorijadama i festivalima diljem Hrvatske.
Sudeći po najnovijem singlu, ovi iskusni momci misle ozbiljno i jedva čekamo čuti što će novo proizaći iz njihovog studijskog druženja.
Prošle večeri, Opatija nije bila samo biser Jadrana, već i epicentar glazbene magije. Pod baršunastim ljetnim nebom, okupan mjesečinom i mirisom mora, Ljetna pozornica pretvorila se u intimno utočište emocije i melodije – zahvaljujući Jacku Savorettiju.
Na Vis se ne ide – na Vis se bježi. Od ekrana koji su nam stalno u džepu, od gradskih temperatura koje nas tjeraju u hladovinu i od suvišnog buke koja rijetko kada nosi smisao. Ali krajem kolovoza, ovaj tihi jadranski otok postaje epicentar jedne posebne vrste čarolije – one na 35mm traci. I to ne bilo kakve trake, već one na kojoj dišu kadrovi Rajka Grlića, jednog od najsnažnijih autorskih glasova hrvatske kinematografije.
Nakon 25 godina pod zvijezdama Petrovaradina, EXIT festival kreće u – rekli bismo – svoju najuzbudljiviju avanturu dosad. Ako je vjerovati službenim informacijama, kultni festival mijenja krajolik i zvučni pejzaž – i to doslovno. Sljedeće ljeto, EXIT se seli pod monumentalne egipatske piramide! Da, dobro ste pročitali.
Tko bi rekao da će upravo Plavi orkestar, bend čiji su stihovi obilježili mladost generacije X, u 2025. godini postati soundtrack i za njihovu djecu – pa i unuke? A ipak, to se događa. I to ne tiho. Događa se na stadionima, u rasprodanim arenama i pod zvjezdanim nebom Pulske Arene, gdje će se 9. kolovoza održati jedan od najiščekivanijih koncerata ljeta.
Kad se srpanjske noći spuste nad Dunav, a svjetla Petrovaradina počnu plesati u ritmu najglasnijeg festivala jugoistočne Europe, EXIT postaje više od glazbenog događanja – on postaje manifest kulture, stila i generacijskog pulsa. Ove godine, na jubilarnom 25. izdanju festivala, jedno ime posebno odzvanja među regionalnim snagama – Hiljson Mandela.
Dok sunce polako tone iza horizonta i zlatne nijanse preplavljuju Petrovaradinsku tvrđavu, Novi Sad postaje pozornica svjetskih razmjera. Exit festival, jedan od najspektakularnijih glazbenih događaja jugoistočne Europe, večeras otvara svoja vrata tisućama glazbenih nomada željnih ritma, plesa i trenutaka koji se pamte.
Kad se na svjetskoj sceni pojavi ime Grace Jones, znate da dolazi nešto drugačije, nešto što se ne da ukalupiti. Jedna od najoriginalnijih umjetnica 20. stoljeća, legenda koja je svojim stilom i stavom redefinirala granice glazbe, mode i scene, 8. kolovoza stiže u spektakularnu pulsku Arenu. Adria Summer festival donosi koncert za pamćenje — večer u kojoj će Grace Jones, bez dlake na jeziku i s punim intenzitetom, pokazati zašto je i danas neprikosnovena.
Istra je sinoć odjekivala bezvremenskim punk rock ritmovima koje su donijele britanske legende The Stranglers u jedinstvenom ambijentu impresivne Cave Romane. Iako je nebo bacilo kišnu zavjesu na koncert, vjernu publiku nije zaustavila ni kapljica – s kabanicama i kišobranima u rukama, okupljeni su plesali, pjevali i zajedno stvarali atmosferu za pamćenje.
U svijetu u kojem suvremeni teatar svakodnevno traži nove jezike izražavanja i prostore autentičnosti, hrvatska autorica Tena Štivičić dokazala je da taj jezik ne poznaje granice. I ne samo to – njezine riječi odzvanjaju pozornicom slavnog Berliner Ensemblea, a upravo su joj one donijele jedno od najuglednijih priznanja na njemačkoj kazališnoj sceni: Nagradu Helene Weigel za kazalište 2024./2025.
Postoji nešto beskrajno šarmantno u tome kada netko tko dolazi iz druge kulture s tolikom lakoćom pogodi točan ritam našeg mentaliteta — a pritom nas još i nasmije do suza. Pedro Soltz, jedan od onih muškaraca koje ne možete ne primijetiti (ne samo zbog izgleda nego i zbog osobnosti), ovih je dana oduševio pratitelje videom koji savršeno prikazuje razliku između kupanja u Brazilu i u Hrvatskoj.
Odjevena u zavodljivu, kobaltno plavu toaletu koja savršeno prati liniju tijela, Sandra plijeni poglede na svakom koraku. Haljina krojena s naglašenim strukom i nježnim drapiranjem u predjelu trbuha te laganim šlicem u donjem dijelu otkriva dozu sofisticirane ženstvenosti. Off-shoulder izrez decentno ističe dekolte, dajući outfitu dozu glamura dostojnu crvenog tepiha, ali s mjerom koja nikada ne prelazi granicu dobrog ukusa.
Ljeto na crnogorskoj obali upravo je dobilo notu glamura, a za to je zaslužna jedna od najcjenjenijih glazbenih diva s domaće scene – Ivana Vrdoljak Vanna. S pozadinom koju čine dramatične stijene Bokokotorskog zaljeva i na savršeno glatkom mramoru pristaništa, Vanna je zablistala u modnoj kombinaciji koja s lakoćom spaja sofisticirani šik s razigranim retro prizvukom.
Nekoć su modni insajderi stidljivo šaptali o „ružnome“ stilu, o predmetima koji su prkosili estetskim normama, odbojnima na prvi pogled, a zatim uzdignutima u sam vrh poželjnosti. Danas više ne šapćemo – nosimo ih sigurno i ponosno. „Ružni“ modni dodaci, kako ih popularno nazivamo, postali su ne samo mainstream, nego i svojevrsna oaza slobode, zona u kojoj se individualnost izražava bez zadrške.