Jesen u znaku glasa koji traje: Jasna Zlokić ponovno u Tvornici kulture
U vremenu kad se glazba sve češće mjeri brojevima i algoritmima, postoji nešto neprocjenjivo – glas koji priziva uspomene, srce koje ne prestaje pjevati i umjetnica čija prisutnost na pozornici ostavlja trag. Takva je Jasna Zlokić. Njezin povratak na pozornicu zagrebačke Tvornice kulture, najavljen za 21. listopada 2025., nije samo još jedan koncert – to je poziv na večer za pamćenje.
Nakon nezaboravnog prošlogodišnjeg nastupa, publika je poželjela još. I Jasna je odlučila odgovoriti – s osmijehom, elegancijom i pjesmama koje su dio našeg kolektivnog srca. Jer kako i sama kaže: „Kada je nešto lijepo – zašto to ne ponoviti?”
Glazba Jasne Zlokić ne stari – ona sazrijeva s nama. Od “Skitnice” do “Pisma”, od “Na obali” do “Vele Luke”, svaki stih nosi priču, svaki ton miriše na djetinjstvo, mladost, ljeto i čežnju. U pratnji sjajnog benda, Jasna će ponovno isplesti glazbenu tapiseriju osjećaja, nježno povezujući publiku u jedno zajedničko emocionalno tkivo.
A Tvornica kulture? Nekad studio Hrvatske televizije, danas moderna koncertna dvorana, ponovno će biti domaćin glasa koji je ovdje prvi put zazvonio pred kamerama. To nije samo koncert, to je povratak na početak – i potvrda da ono što je istinski vrijedno uvijek pronađe put natrag.
Kroz više od šest desetljeća karijere, Jasna Zlokić nije bila samo pjevačica – bila je i ostala glas žena koje vole bez zadrške, koje pate dostojanstveno, koje sanjaju, ali ostaju čvrsto na zemlji. Suradnje sa Zdenkom Runjićem, Arsenom Dedićem, Rajkom Dujmićem i drugima utkale su njezinu glazbenu priču u povijest hrvatske zabavne glazbe. Njezin povratak 2020. s pjesmom “Potrošilo nas vrime” bio je i svojevrsni komentar vremena, ali i dokaz da njezina snaga dolazi iz istine.
Danas, Jasna ne mora dokazivati ništa. Njezina publika to zna. I zato se vraća – zbog onih koji je nikad nisu zaboravili, i zbog onih koji će je tek otkriti.
Koncert Jasne Zlokić u Tvornici kulture nije samo glazbeni događaj – to je večer u kojoj Zagreb ponovno diše u ritmu emocije, tradicije i bezvremenskog šarma. Ulaznice su već dostupne putem sustava Eventim, a ako prošla godina nešto govori, onda je to ovo: ne čekajte zadnji trenutak.
U jesen kada dani postaju kraći, a srca traže toplinu – Jasna Zlokić donosi upravo to. Večer koja grije. I koja se pamti.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.