Jack Savoretti pod zvijezdama: Opatija doživjela večer za pamćenje
Prošle večeri, Opatija nije bila samo biser Jadrana, već i epicentar glazbene magije. Pod baršunastim ljetnim nebom, okupan mjesečinom i mirisom mora, Ljetna pozornica pretvorila se u intimno utočište emocije i melodije – zahvaljujući Jacku Savorettiju.
Ovaj britansko-talijanski glazbenik poznat po svom specifičnom spoju indie-popa, šansone i mediteranske melankolije, priredio je koncert koji će se još dugo prepričavati. Nije to bio tek nastup – bila je to večer u kojoj su se sjećanja stvarala pjesmu po pjesmu, stih po stih.
Savoretti je večer otvorio tiho, gotovo šaptom, pjesmom Non ho capito niente, samo uz klavir. A onda – Candlelight. I čitava pozornica, svaki red, svaka sjedalica, kao da je udahnula istu emociju. U tom trenutku nije bilo važno tko je odakle – domaći obožavatelji, strastveni turisti, slučajni prolaznici – svi su postali jedno, uronjeni u njegovu glazbenu priču.
Smještena tik uz more, Ljetna pozornica nije mogla biti bolji kulisa za Savorettijev hrapavi, ali nevjerojatno topao vokal. Njegova sposobnost da spoji različite jezike, kulture i glazbene utjecaje učinila je večer univerzalnom – gotovo filmskom. Tijekom izvedbe pjesme Home, nebo je zasjalo svjetlima s pozornice i mobitela, a publika je pjevala uglas, stvorivši prizor koji je teško opisati riječima, ali lako osjetiti srcem.
Jedan od najemotivnijih trenutaka večeri bila je premijerna izvedba još neobjavljene pjesme Do It For Love. Balada koja najavljuje novi smjer Savorettijeva stvaralaštva dočekana je s uzdasima i gromoglasnim pljeskom. Ako je suditi po reakcijama – nova era Jacka Savorettija već ima svoju publiku.
Koncert u Opatiji nije bio samo glazbeni događaj – bio je to podsjetnik koliko umjetnost može biti snažna kada dolazi iz iskrene emocije. Savoretti nije samo pjevao – on je pričao priče, otvarao dušu, i na najnježniji način podsjetio koliko je važno zastati, poslušati i – osjetiti.
Otvorenje ovogodišnjeg MusicFesta postavilo je visoko ljestvicu za sve što slijedi – a već u subotu nas očekuje Alvaro Soler, dok će glazbeni spektakl zatvoriti Maksim Mrvica. Ljeto u Opatiji nikad nije zvučalo bolje.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.