HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Nakon kratke, ali znakovite tišine – i potpunog povlačenja s društvenih mreža – James se vraća, ne samo kao kantautor, već kao autor vlastite mitologije. “Možda” nije tek pjesma – to je pitanje, šapat, krik i tišina u jednom. Inspirirana legendarnim Klubom 27 – tragično slavnom skupinom prerano ugašenih glazbenih ikona – pjesma balansira na rubu između fascinacije slavom i opomene o njezinoj cijeni.

james

„Ništa nije glasnije od tišine koja ostane kad ikona umre“, rekao je James u jednoj rečenici koja odzvanja poput stiha koji nismo znali da nam treba.

james

Glazbeno, “Možda” nosi sve što smo zavoljeli kod Jamesa: atmosferični zvuk, pažljivo izgrađene aranžmane, tekstove u kojima se možeš izgubiti kao u stihovima Leonarda Cohena, ali i iznova pronaći. Njegov glas ne pjeva, nego priča, lebdi, reže – ovisno o trenutku. Mračna, gotovo filmska produkcija potpisuje se pod izbrušeni zvučni svijet koji dijeli prostor s refleksijama, zamišljenim pogledima i lomljivim emocijama.

james

Oni koji ga prate od ranije prepoznat će i njegov umjetnički potpis u spotu, ponovno u suradnji s dugogodišnjom kreativnom partnericom Mirjanom Pjevac. Spot je ne samo vizualni dodatak pjesmi, već nastavak njezinog narativa – gotovo kao da otvara vrata u podsvijest samog autora. Kostur koji pleše? Simbolika koju će različiti gledatelji čitati na različite načine, no jedno je jasno: James se ne boji granica. On ih traži.

james

Osim što pjesma otkriva emocije, otkriva i najavu za nešto veće – James već dvije godine stvara album koji, kako sam kaže, “nema presedana”. “Možda” je prvi službeni trag tog projekta, i ako je suditi po ovoj pjesmi, čeka nas nešto što se ne sluša – nego proživljava.

james

U vremenu kad algoritmi odlučuju što je hit, James Night se vraća kao podsjetnik da glazba može i treba biti osobna, neukrotiva, stvarna. “Možda” nije pjesma koja moli za vašu pažnju – ona je jednostavno tu, kao zrcalo u koje se možete pogledati, ako se usudite.

Pa, usudite se.
James Night je ponovno među nama. Tiši, dublji i jači no ikad prije.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025