Irma najavila singl koji će obilježiti jesen – Uzmi Me otkriva sasvim novo lice crossover dive!
Svestrana crossover umjetnica Irma Dragičević najavljuje izlazak svog novog singla Uzmi Me, koji će svjetlo dana ugledati 19. rujna u izdanju diskografske kuće Dancing Bear. Riječ je o trećem singlu ove akademske glazbenice, no ujedno i o prvoj suradnji s renomiranim diskografskim imenom, što označava sasvim novo poglavlje u njezinoj karijeri.
Prepoznatljiva po tome što jednako suvereno vlada opernom pozornicom i kazališnim daskama kao i pop scenom, Irma je posljednjih godina publiku osvajala izvedbama u operetama Grofica Marica i Pariški život te u mjuziklima Posljednjih pet godina i The Six u zagrebačkom kazalištu Komedija. Nakon upečatljivog pojavljivanja na Dori 2025., umjetnica sada donosi glazbeni iskorak koji je jednako moderan koliko i odan njezinoj klasičnoj vokalnoj školi.
„Veselim se izlasku svog novog singla ‘Uzmi Me’ koji ujedno označuje i jedno novo poglavlje u mojoj karijeri! Od 19. rujna dostupan je na svim platformama te se nadam da će vam se svidjeti“, poručila je Irma.
Sam singl donosi energiju suvremenog popa isprepletenu s klasičnom raskoši – upravo onaj prepoznatljivi balans po kojem je Irma jedinstvena na domaćoj i regionalnoj sceni. Glazbu i tekst supotpisuju Jan Jakovljev i Irma Dragičević, dok su aranžman oblikovali Đivo Bjelančić i Ervin Bešić, uspješno prenijevši Irminu viziju u sofisticiran, ali lako pamtljiv zvuk.
Moćan vokal, izražajna interpretacija i emocija koju prenosi u svakoj noti čine Uzmi Me pjesmom koja će zasigurno pronaći svoj put do publike. Dostupna na svim digitalnim servisima od 19. rujna, ova glazbena priča već sada jasno sugerira smjer – prema publici koja prepoznaje autentičnost i hrabrost umjetnika da spajaju svjetove.
Irma se i dalje istodobno posvećuje kazalištu i vlastitom autorskom radu, gradeći most između klasičnog i modernog. Upravo tom svestranošću i beskompromisnim umjetničkim pristupom potvrđuje se kao jedno od najuzbudljivijih glazbenih imena nove generacije.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
U vremenu kada se glazbena scena često oslanja na prolazne trendove i kratkotrajne hitove, sve je izraženija potreba za izvođačima koji publici nude autentičnost, emociju i priču. Upravo u tom prostoru pojavljuje se Josip Čolić, mladi i obrazovani glazbenik iz Zagreba, koji debitantskim singlom „Iluzije“ najavljuje promišljen i zreo ulazak na regionalnu glazbenu scenu.
Crna Gora službeno je izabrala svoju predstavnicu za Euroviziju 2026., a odluka je pala u završnici nacionalnog izbora Montesong, koji je i ove godine privukao veliku pozornost publike i regionalnih medija. Pobjedu je odnijela Tamara Živković, glazbenica iz Kotora, koja će s pjesmom „Nova zora“ braniti boje svoje zemlje na najvećoj europskoj glazbenoj pozornici.
Opatija je sinoć zablistala u punom blagdanskom sjaju. U elegantnom ambijentu Centra Gervais, pred do posljednjeg mjesta ispunjenom dvoranom, jedna od najcjenjenijih domaćih glazbenica – Nina Badrić – priredila je koncert koji će se još dugo prepričavati. Poseban božićni nastup, održan 22. prosinca u organizaciji Festivala Opatija, publici je donio večer ispunjenu emocijama, vrhunskom glazbom i istinskim blagdanskim ugođajem.
Jedan od najemotivnijih glazbenih trenutaka ovih blagdana stiže tiho, bez reflektora i pozornice, ali s emocijom koja nadilazi prostor, vrijeme i udaljenost.
Od Badnjaka do Nove godine, dvije najljepše lokacije u srcu grada nude bogat program za sve generacije – koncerti, DJ nastupi, klizanje, street food specijaliteti i interaktivne blagdanske aktivnosti.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.