Grupa Dalmatino vraća se na domaći teren i zatvara godinu velikim koncertima “Božić bijeli” u Osijeku i Zagrebu
Nakon što su ove godine osvojili publiku diljem Amerike i Australije, grupa Dalmatino vraća se kući kako bi s domaćim obožavateljima zaključila 2024. u nezaboravnom stilu.
Prekooceanska turneja grupe Dalmatino, koja je obuhvatila Sydney, Geelong, Chicago, New York, Cleveland i Los Angeles, dokaz je univerzalne privlačnosti dalmatinske glazbe te iznimne energije ovog splitskog dvojca, koji već više od dva desetljeća osvaja publiku emotivnim stihovima i prepoznatljivim dalmatinskim zvukom.
Grupa Dalmatino sprema dva spektakularna koncerta u prosincu
Slavonci i Zagrepčani bit će dio ove glazbene priče kroz dva spektakularna koncerta u prosincu. Turneja nosi naziv “Božić bijeli”, po istoimenom velikom hitu grupe, i obećava vrhunsku produkciju te nezaboravne izvedbe koje će obogatiti blagdanski duh. Prvi koncert održat će se 13. prosinca u osječkoj dvorani Gradski vrt, dok će 20. prosinca zagrebačka Arena ponovno postati središte glazbene čarolije – dvije godine nakon što su Dalmatino posljednji put rasprodali tu istu dvoranu.
“Svi naši koncerti ostaju nam urezani u pamćenje, osobito oni u velikim dvoranama. Osjećaj kada izađeš pred tisuće ljudi, a oni uglas pjevaju tvoje pjesme, zaista je neponovljiv. To je san svakog glazbenika, i mi ga živimo. Ponosni smo i beskrajno zahvalni,” podijelio je svoje dojmove Ivo Jagnjić, pjevač i gitarist grupe.
Dalmatino, kojeg čine Ivo Jagnjić i Zdravko Sunara, uz podršku sjajnog pratećeg orkestra, ove godine obilježava 25 godina svoje uspješne glazbene karijere. Od prvog nastupa na Melodijama Jadrana 1998. s pjesmom Lozje, pa sve do bezvremenskih hitova poput Ditelina s čet’ri lista, Cvit od kamena i nezaobilazne svadbene pjesme Dajem ti rič, grupa je postala sinonim za emotivnu i autentičnu dalmatinsku glazbu.
Njihovi koncerti poznati su po intimnoj atmosferi, u kojoj publika osjeća snažnu povezanost s izvođačima. “Nikada nismo očekivali ovakav uspjeh. U početku smo nastupali s vrlo skromnim očekivanjima, ali naš prvi album Cukar i sol nadmašio je sve što smo sanjali. Od tada smo se trudili svaki naš korak posvetiti publici,” prisjeća se Jagnjić.
Danas Dalmatino uspijeva spojiti generacije – njihove pjesme jednako vole dugogodišnji obožavatelji kao i mladi koji ih otkrivaju putem društvenih mreža i streaming platformi.
Koncerti u Osijeku i Zagrebu donose poseban blagdanski ugođaj, a grupa najavljuje niz iznenađenja za sve prisutne. “Blagdani su vrijeme kada se svi želimo osjećati povezano i ispunjeno. Glazba je naš način da publici prenesemo ljubav, radost i zajedništvo,” zaključuje Jagnjić.
Ulaznice za ove glazbene spektakle dostupne su putem sustava Eventim, a s obzirom na veliki interes, preporučuje se da ih nabavite što prije i osigurate svoje mjesto na ovom nezaboravnom glazbenom putovanju s Dalmatinom.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.