Bono je upravo Coldplayu dao najveći mogući kompliment, piše EW. Frontmen legendarnog benda U2 pohvalio je britanski bend u epizodi osmodijelne doku-serije Music Uncovered: The Genius of Coldplay.
“Trebao bih spomenuti da Coldplay nije rock bend“, rekao je Bono. “Nadam se da je to očito. To je nešto puno zanimljivije.”
Grupa Coldplay kombinira brojne žanrove, a Boni Voxu to se posebno sviđa
Coldplay, grupa koju kao frontmen predvodi Chris Martin, tijekom više od 20-godišnje karijere ostvarila je 34 nominacije za Grammy te osvojila sedam kipića u kategorijama rocka, popa i alternativne glazbe. Ali Bono kaže da ne bi trebali biti ograničeni na te žanrove.
“Ne treba ih suditi po pravilima rocka… Bijes je rijeka koja teče ispod većine stijena“, nastavio je Bono. “Glazba Coldplaya ima drugačiji izvor, a mislim da se najbolje otkriva u ovoj pjesmi ‘Clocks’.”
Pjesma je s albuma ColdplayaA Rush of Blood to the Head iz 2002., koji je osvojio nagradu Grammy za najbolji album alternativne glazbe.
Pjesma “Clocks” ga je oduševila. Bono se prisjetio “dizanja šake u zrak muški, ali ne agresivan način“, a zatim osjećaja: “Oh, ovo je jednostavno bolje od bilo koje druge pjesme u ovom trenutku.”
“Nekako se lijepi za tebe, čvršće od samog vremena“, rekao je slavni glazbenik “S tobom ili bez tebe“.
Grupa Coldplay već dugo tvrdi da je rock glazba gotova
Chris Martin i ostali članovi benda sigurno bi cijenili Bonove riječi.
U prosincu 2015., kada je bend objavio svoj album A Head Full of Dreams, Martin je za The Telegraph rekao da su se on i kolege iz benda dok su pisali pjesme osjećali “kao da je rock glazba gotova“.
“Budućnost glazbe je u novim zvukovima i novim načinima tretiranja vokala. Htjeli smo dodati te boje našoj paleti“, rekao je. “Nitko nas nikad ne bi stavio na popis od 10 najboljih rock bendova. Možda smo se jednom ponašali kao rokeri, na 10 minuta.”
Njegov kolega iz benda Guy Berryman rekao je: “Već postoji jako puno rock glazbe. Nisam siguran da bismo mogli išta još dodati.”
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.