Nakon što je singlom „Usta na usta” najavio zaokret u zvuku, Elemental objavljuje „Srce moje” – novu pjesmu kojom jasno utvrđuje glazbeni smjer nadolazećeg studijskog albuma. Bend se nastavlja baviti dubokim pitanjima i temama identiteta, društvenih normi i obiteljskih odnosa, u ovom slučaju, kroz perspektivu mladih ljudi.
Glazbeni spot režirao je Stjepko Galović, Kandžija, Elementalov kolega glazbenik i redatelj. Do suradnje je došlo prirodno jer upravo završava vlastiti album kod Shota u studiju. „Upitao me bih li radio spot za novu stvar”, objašnjava Kandžija. „Nakon što sam je čuo, zamislio sam da oživimo priču iz njihovog spota za pjesmu „Priroda i društvo” i vidimo što se dogodilo s likovima. Njima se svidjela ideja i pokrenuli smo priču. Uživao sam na snimanju, svi su u spotu bili odlični i hvala im”, dodaje.
„Srce moje” donosi nastavak priče s Goranom Bogdanom i Petrom Težak u glavnim ulogama, a četrnaest godina poslije promatramo je li još uvijek važno da se „rodi dijete, ali neka bude muško”.
Goran Bogdan također se osvrnuo na ovu suradnju: „Moja veza s bendom Elemental traje od mojih i njihovih početaka. Može se reći da je to već familijaran odnos. Odgajali su me. I dobri su to bili uzori. Logičan nastavak te ljubavne veze bio je ovaj obiteljski spot. Ja se nadam da ćemo ponoviti i opet za 14 godina – koliko je već prošlo!”
Gabrijela Kambić Kovačić, kao tinejdžerica, izvanredno je odigrala konflikte često povezane s osjećajem usamljenosti i potisnutim emocijama, osobito u kontekstu odrastanja. Ljubav i podrška najčešće postoje u našim obiteljima, ali često su zasjenjene nesigurnostima, nesporazumima i neispunjenim očekivanjima.
Kod Elementala nema brljanja po marginama. Oni bodu u sridu, kroz razoružavajuć razgovor sa samima sobom – Remi kroz odnos s mamom, a Shot kroz odnos s tatom. „Srce moje” pjesma je o ranjivosti i emocionalnoj izolaciji, o kontrastu između obiteljske idile i svakodnevnih problema, pjesma s jasnim podsjetnikom da zastanemo i makar sami sebi postavimo bitno pitanje i iskreno odgovorimo na njega.
„Na novom albumu Elementala trudit ćemo se da ni jedna tematika kojom se bavimo u svojim glavama ne ostane zanemarena. Rekla bih da albumom široko zabacujemo mrežu u borbi s društveno relevantnim temama, uvijek na specifičan elementalovski način – počevši od sebe i svojih intimnih priča”, objasnila je Remi.
Singl „Srce moje” dostupan je na svim digitalnim platformama:
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.