Nakon što je singlom „Usta na usta” najavio zaokret u zvuku, Elemental objavljuje „Srce moje” – novu pjesmu kojom jasno utvrđuje glazbeni smjer nadolazećeg studijskog albuma. Bend se nastavlja baviti dubokim pitanjima i temama identiteta, društvenih normi i obiteljskih odnosa, u ovom slučaju, kroz perspektivu mladih ljudi.
Glazbeni spot režirao je Stjepko Galović, Kandžija, Elementalov kolega glazbenik i redatelj. Do suradnje je došlo prirodno jer upravo završava vlastiti album kod Shota u studiju. „Upitao me bih li radio spot za novu stvar”, objašnjava Kandžija. „Nakon što sam je čuo, zamislio sam da oživimo priču iz njihovog spota za pjesmu „Priroda i društvo” i vidimo što se dogodilo s likovima. Njima se svidjela ideja i pokrenuli smo priču. Uživao sam na snimanju, svi su u spotu bili odlični i hvala im”, dodaje.
„Srce moje” donosi nastavak priče s Goranom Bogdanom i Petrom Težak u glavnim ulogama, a četrnaest godina poslije promatramo je li još uvijek važno da se „rodi dijete, ali neka bude muško”.
Goran Bogdan također se osvrnuo na ovu suradnju: „Moja veza s bendom Elemental traje od mojih i njihovih početaka. Može se reći da je to već familijaran odnos. Odgajali su me. I dobri su to bili uzori. Logičan nastavak te ljubavne veze bio je ovaj obiteljski spot. Ja se nadam da ćemo ponoviti i opet za 14 godina – koliko je već prošlo!”
Gabrijela Kambić Kovačić, kao tinejdžerica, izvanredno je odigrala konflikte često povezane s osjećajem usamljenosti i potisnutim emocijama, osobito u kontekstu odrastanja. Ljubav i podrška najčešće postoje u našim obiteljima, ali često su zasjenjene nesigurnostima, nesporazumima i neispunjenim očekivanjima.
Kod Elementala nema brljanja po marginama. Oni bodu u sridu, kroz razoružavajuć razgovor sa samima sobom – Remi kroz odnos s mamom, a Shot kroz odnos s tatom. „Srce moje” pjesma je o ranjivosti i emocionalnoj izolaciji, o kontrastu između obiteljske idile i svakodnevnih problema, pjesma s jasnim podsjetnikom da zastanemo i makar sami sebi postavimo bitno pitanje i iskreno odgovorimo na njega.
„Na novom albumu Elementala trudit ćemo se da ni jedna tematika kojom se bavimo u svojim glavama ne ostane zanemarena. Rekla bih da albumom široko zabacujemo mrežu u borbi s društveno relevantnim temama, uvijek na specifičan elementalovski način – počevši od sebe i svojih intimnih priča”, objasnila je Remi.
Singl „Srce moje” dostupan je na svim digitalnim platformama:
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.