Fran Uccellini u novoj pjesmi “Vatromet” slavi intenzitet prolaznih, ali nezaboravnih odnosa
Ponekad je dovoljno samo nekoliko minuta da se u nekome zrcale godine - emocija, sjećanja, nade. Upravo o toj vrsti trenutaka pjeva Fran Uccellini u svojoj novoj pjesmi "Vatromet", drugom autorskom singlu kojim odlučno korača kroz vlastitu glazbenu priču, nakon što smo ga upoznali kao jednog od upečatljivijih natjecatelja u showu The Voice.
“Vatromet” nije samo pjesma — to je osjećaj. Trenutak kad sve eksplodira, zasja, i onda nestane, ostavljajući te s više pitanja nego odgovora, kaže Fran, koji je i autor glazbe i teksta. Njegov glas, nježno hrapav i ranjiv, u ovoj baladi nosi neizrečene riječi svih onih susreta koji su nas oblikovali, iako su trajali možda samo koliko jedan pogled ili jedno ljeto.
Ali u tom je pogledu bila vatra. I to ne bilo kakva – ona koja gori bez plana, bez povratka. Baš kao vatromet.
U vremenu kada smo bombardirani površnim pjesmama, Vatromet donosi dah nečega drugačijeg. Intimna, introspektivna i snažno univerzalna, ova pjesma govori o onim odnosima koji ostave otisak – ne zato što traju, već zato što nas promijene. I upravo zato što su prolazni, možda i najviše znače.
Produkcijski potpisuje Srđan Sekulović Skansi, koji ovom fragilnom materijalu daje snagu i prostor. Sve diše, sve je suptilno, ali moćno. Kao da slušamo unutarnji monolog nekoga tko se usudio voljeti bez zadrške.
Vizualna priča dolazi kroz spot mladog redatelja Karla Gagulića, snimljen u jednom kadru u studiju VERN’. Bez montaže, bez ponavljanja. Samo sirov trenutak. Baš kao i emocije o kojima pjesma govori.
“Htio sam da spot bude kao i pjesma – iskren, bez filtera. Sve što se dogodi pred kamerom, ostaje tu. Nema ponavljanja, kao ni u stvarnom životu,” kaže Fran, dok iz kadra u kadar tiho pulsira ona poznata napetost između onog što osjećamo i onog što ne znamo izreći.
U vremenu kada se traži brzina, Fran bira tišinu. I pjesmu. I trnce. One koji nas podsjete da nismo sami, čak ni u najintimnijim, najneizvjesnijim trenucima.
Ako ste ikada voljeli nekoga tko vam nije ostao, ali vas je nepovratno dotaknuo – “Vatromet” je pjesma koju ćete osjećati kao vlastitu.
U ljetu koje traži zvuk slobode, zaljubljenosti i neplaniranih puteva, pojavio se savršen soundtrack za sve naše spontane vožnje, zalaske sunca i noći pod zvijezdama. Glazbeni duo Cura i Dečko, odnosno Vanesa Petrac i Ivan Marojević, vraćaju se na scenu – i to kako! Njihov novi singl “Crvena Buba” u izdanju Classic Recordsa nije samo pjesma; to je putovanje, osjećaj, razigrani ples kroz sve ono što volimo u ljetu.
Ako ljeto ima soundtrack, onda je Honolulu njegova glavna numera. Nova pjesma s hvaljenog EP-a “F4ZE” domaće glazbenice Miach već se etablirala kao favorit publike, a sada je dobila i vizualnu priču koja savršeno oslikava tu toplu, uzbuđujuću fazu početnog zaljubljivanja – onu kad je sve med, sunce i more.
Večeras se sve mijenja. Split prestaje biti grad pod Marjanom i postaje planeta. Vibracija. Zvuk. Boja. Dodir mora i bas-linije. Ultra Europe 2025 počinje, i to s više stila, glazbe i energije no ikad prije.
Prošle večeri, Opatija nije bila samo biser Jadrana, već i epicentar glazbene magije. Pod baršunastim ljetnim nebom, okupan mjesečinom i mirisom mora, Ljetna pozornica pretvorila se u intimno utočište emocije i melodije – zahvaljujući Jacku Savorettiju.
Na Vis se ne ide – na Vis se bježi. Od ekrana koji su nam stalno u džepu, od gradskih temperatura koje nas tjeraju u hladovinu i od suvišnog buke koja rijetko kada nosi smisao. Ali krajem kolovoza, ovaj tihi jadranski otok postaje epicentar jedne posebne vrste čarolije – one na 35mm traci. I to ne bilo kakve trake, već one na kojoj dišu kadrovi Rajka Grlića, jednog od najsnažnijih autorskih glasova hrvatske kinematografije.
Nakon 25 godina pod zvijezdama Petrovaradina, EXIT festival kreće u – rekli bismo – svoju najuzbudljiviju avanturu dosad. Ako je vjerovati službenim informacijama, kultni festival mijenja krajolik i zvučni pejzaž – i to doslovno. Sljedeće ljeto, EXIT se seli pod monumentalne egipatske piramide! Da, dobro ste pročitali.
Tko bi rekao da će upravo Plavi orkestar, bend čiji su stihovi obilježili mladost generacije X, u 2025. godini postati soundtrack i za njihovu djecu – pa i unuke? A ipak, to se događa. I to ne tiho. Događa se na stadionima, u rasprodanim arenama i pod zvjezdanim nebom Pulske Arene, gdje će se 9. kolovoza održati jedan od najiščekivanijih koncerata ljeta.
Kad se srpanjske noći spuste nad Dunav, a svjetla Petrovaradina počnu plesati u ritmu najglasnijeg festivala jugoistočne Europe, EXIT postaje više od glazbenog događanja – on postaje manifest kulture, stila i generacijskog pulsa. Ove godine, na jubilarnom 25. izdanju festivala, jedno ime posebno odzvanja među regionalnim snagama – Hiljson Mandela.
Koliko puta ste pogledali u ogledalo i pomislili – "Trebam nešto novo"? Ne nužno rez, promjenu stila ili veliku transformaciju, nego onaj suptilni pomak koji govori „svježe sam, odmorno, zadovoljno“. Ako ste se prepoznali, možda je pravo vrijeme da razmislite o boji svoje kose. Jer boja – prava nijansa u pravom trenutku – nije samo estetski detalj, već vaša osobna čarolija. U rukama dobrog kolorista, ona je poput filtera koji briše umor, omekšava crte lica i vraća onu bezbrižnu svježinu koju povezujemo s ljetnim večerima, morskim solju u kosi i osmijehom bez razloga.
U ljetu koje traži zvuk slobode, zaljubljenosti i neplaniranih puteva, pojavio se savršen soundtrack za sve naše spontane vožnje, zalaske sunca i noći pod zvijezdama. Glazbeni duo Cura i Dečko, odnosno Vanesa Petrac i Ivan Marojević, vraćaju se na scenu – i to kako! Njihov novi singl “Crvena Buba” u izdanju Classic Recordsa nije samo pjesma; to je putovanje, osjećaj, razigrani ples kroz sve ono što volimo u ljetu.
Ako netko zna kako spojiti stil, eleganciju i opuštenost na način koji ne vrišti, već šapće „znam što radim“, onda je to Ljupka Gojić Mikić. Njezin najnoviji ljetni outfit prava je modna razglednica s Jadrana – svjež, slojevit, nenametljivo glamurozan, i prije svega – udoban. A tko kaže da se udobno i cool ne mogu voljeti?