Fantom objavio ‘Devojku sa tužnim očima’: Pjesmu koja miriše na kasnu noć i izgubljene razgovore
U vremenu kad pop sve češće zvuči predvidljivo, Fantom ponovno izvlači ono što smo gotovo zaboravili – osjećaj da pjesma može imati miris, boju i prizor. Njegov novi singl „Devojka sa tužnim očima“ vraća nas u osamdesete, ali ne kao nostalgični ukras, nego kao podsjetnik da su emocije tada bile jednostavnije, a riječi teže. U tom elektronskom sjaju i melankoličnoj tišini osjeća se grad koji ne spava, ali i čovjek koji je davno prestao tražiti razloge. Fantom ponovno piše glazbu koja ne imitira prošlost, već je pretvara u sadašnjost.
U novom singlu ponovno se prepoznaje njegov rukopis – precizan, atmosferičan i tih. Tekst, glazbu i produkciju potpisuje Petar Wagner, koji iza imena Fantom već godinama gradi vlastiti svemir – onaj u kojem se melodije spajaju s emocijom, a vizualna estetika postaje jednako važna kao i ton. „Devojka sa tužnim očima“ zvuči kao pjesma koju bi netko pustio u zadnjem satu večeri, kad grad postane mekan i ranjiv, a svaka svjetiljka izgleda kao poziv na sjećanje.
Fantom ponovno dokazuje da pop može imati dušu
U svijetu u kojem glazba često zvuči kao algoritam, Fantom podsjeća da pjesma može biti priča. „Devojka sa tužnim očima“ ima sve što je njegovim slušateljima već poznato – miris dima u sobi, tihi puls bubnja i stih koji ostaje i kad pjesma završi. Njegov retro wave synth pop ne oživljava prošlost radi estetike, nego zato što zna da se u prošlosti često skrivala istina.
Njegove pjesme nikada ne pripovijedaju o sreći. One su sjećanja na trenutke kad je ona bila blizu, ali nije ostala. U toj jednostavnosti leži njegova snaga – emocija koja nije patetična, nego suzdržana i stvarna. Kao i raniji singlovi „Katarina“ i „Miris Jadrana“, i „Devojka sa tužnim očima“ otkriva autora koji razumije tišinu jednako dobro kao i zvuk.
Fantomov svijet nije retro iz hira, nego iz potrebe da se emociji vrati dostojanstvo. U njegovim pjesmama melodija diše kao čovjek, a svaka riječ ima težinu koju suvremeni pop rijetko dopušta. I možda se upravo zato, dok slušamo „Devojku sa tužnim očima“, čini da slušamo sebe – one dijelove koji su ostali negdje na rubu neke večeri, iza starih svjetala i neizrečenih rečenica.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.