“Tražim svoj put, želim da mi glazba ima urbani zvuk, ali s dušom i mislim da se to polako sklapa u svim pjesmama koje pišem, uključujući ovu. Novim singlom najavljujem i obećavam prije svega sebi aktivan rad, a spot prikazuje stanje kojemu se ne treba vraćati,”objasnio je eugen.
Povratak na scenu za eugena neironično dolazi odmah nakon ovogodišnje Dore, a njega smo upoznali na istom natjecanju prošle godine, kad je sve do finala bio jedan od favorita.
Novi singl „na rubu plešem sam“ donosi novi, urbani i emotivni zvuk koji se ipak razlikuje od prethodnih pjesama. Dijelom je to zbog različite produkcije, a dijelom zbog eugenove zrelosti.
Pjesmom „tišine“, je osvojio srca publike melankolijom i zanimljivim vokalom, a s „dišem“, je dokazao da nije samo slučajni umjetnik budući da je prošla iznad svih očekivanja i nadmašila prvi singl koji je usput imao ogromnu platformu. Novi singl „na rubu plešem sam“ pokazatelj je da se kvaliteta samo nadograđuje, a da je mladi autor i pjevač jedan od onih koji imaju potencijal postati vrlo uzbudljivo novo ime na sceni.
U tekstu pjesme, ali i spotu „na rubu plešem sam“ slušatelja ne treba zanimati samo zvuk – ta priča koja ima svoju poruku te zaslužuje pomnije i ponovno slušanje, svakako je korak dalje u njegovom stvaralaštvu. Zahvaljujući zanimljivoj radnji i vizualnom identitetu spota, eugen po tko zna koji put nastavlja gurati tradiciju smislene vizualne umjetnosti uz glazbenu.
Sam eugen ovako opisuje inspiraciju za novi singl: “Da ne filozofiram, ovo je pjesma za sve kojima prekid miriše u zraku, a nikako da prekinu, znate tko ste. Pjesma je i za one koji su nekad prekinuli ili će tek prekinuti, ali i za one kojima se zbog straha to možda nikada ni ne dogodi. Siguran sam da je mnogima poznat taj osjećaj. Često se nađeš u situaciji da si ovisan o odnosu u kojem si zapravo sam, konstantno plešeš po rubu, stalno ponavljajući iste greške.“
Spot je snimljen na čak sedam različitih lokacija u Zagrebu i okolici, pod redateljskom palicom fenomenalne Djurdjine Samardžić GG help. Njegova estetika naglašava atmosferu nemira i unutarnje potrage, dok podvodne scene, snimljene na gradskim bazenima Velike Gorice, donose poseban pečat. Te scene unose nemir i strah u pjesmu, stvarajući snažnu poveznicu između zvuka i slike.
Scene u bazenu bile su izuzetno tehnički i fizički zahtjevne, a eugen je morao provesti i do minutu ispod vode. Maestralna izvedba snimatelja i svih uključenih olakšala je taj proces, ali je snimanje bilo iscrpljujuće.
“Ima nešto u tome da se potpuno predaš i posvetiš takvom snimanju jer je držanje daha i borba za udah koje vidite u spotu određena simbolika koju predajem pjesmom. Meni je trebala ta poruka, a sad neka je i drugi čuju,”objasnio je eugen zašto se odlučio na tako opasno iskustvo.
Redateljica spota GG help podijelila je svoje iskustvo rada s eugenom: „Cijeli proces na spotu građen je na uzajamnom povjerenju. Znate ono kad kažu: “Teško žabu u vodu natjerati. Nas dvoje smo se prvi put upoznali u procesu snimanja, ali se već nekako izgradio odnos malih brata i sestre koji su spremni za novu akciju. Nije bilo potrebno ni da se usuglasimo – uvijek je netko već rješavao sulude produkcijske ideje i niotkuda ponudio rješenje.“
Nastavljamo pratiti što će mladi autor i pjevač ponuditi sljedeće jer sve što je do sada napravio bilo je prilično iznenađujuće za novo lice na sceni.Poslušajte “na rubu plešem sam”.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.