Ljetni hit koji nitko nije očekivao: Doris Dragović rasprodala cijelu kolekciju odmah nakon koncerta!
Ljeto 2025. definitivno pripada Doris Dragović. Glazbena diva, koja već desetljećima puni dvorane i trgove, ponovno je dokazala da njezina energija, karizma i hitovi nemaju rok trajanja. Nastup na rivi u Krku pred tisućama obožavatelja pretvorio se u večer za pamćenje – publika je uglas pjevala bezvremenske pjesme poput Petak, Malo mi za sriću triba i Šakom o stol, a emocije su kulminirale kada se Doris pojavila u – vlastitom merchu.
Da, dobro ste pročitali. Doris i njezin bend zakoračili su na pozornicu u majicama iz prve službene kolekcije, što je izazvalo pravu malu euforiju. Ono što je krenulo kao simpatična ideja pretvorilo se u modno-glazbeni fenomen. Nakon koncerta kolekcija je u rekordnom roku rasprodana na službenoj web stranici, a majice, hoodice i platnene torbe s Dorisinim potpisom ubrzo su preplavile ulice, rive i plaže diljem Hrvatske.
Publika je doslovno poludjela za svakim detaljem: od muških modela s natpisom Željo moja i ilustriranim trbušnjacima, preko ženskih s motivom štikli i kolačića, pa do hoodica s osobnim rukopisom Doris i torbi s ilustracijom njezine kultne scenske poze. Ljudi svih generacija – od tinejdžera do obožavatelja koji je prate desetljećima – s ponosom su nosili komade iz kolekcije, pretvarajući svakodnevne šetnje u defile glazbene nostalgije.
Ovaj uspjeh savršeno se uklapa u Dorisin nevjerojatan koncertni tempo. Samo ovog ljeta oduševila je publiku u Solinu, Primoštenu, Cetinju, Čakovcu, Oroslavju, Privlaci, Svetvinčenatu i brojnim drugim gradovima. Svaka pozornica, svaki grad i svaka pjesma potvrđuju ono što već znamo – Doris Dragović nije samo pjevačica, već institucija.
S obzirom na nevjerojatnu potražnju, oni koji nisu uspjeli uhvatiti svoj primjerak mercha iz prve kolekcije mogu biti sigurni u jedno – novi val samo je pitanje vremena. A dok čekamo, jedno je sigurno: Doris i dalje diktira i ritam i stil.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.