HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Jedinstveni frankofonski bend Jall aux yeux, poznat po spajanju francuskog jezika s raznim glazbenim stilovima, još jednom je oduševio publiku svojim najnovijim singlom. Nakon sjajnih obrada kultnih pjesama “Ena” s Darkom Rundekom i “Teške boje” Gorana Bare & Majki, na red je došla “Frida” grupe Psihomodo pop.

Radi se o jednom od najvećih hitova grupe Psihomodo pop koja je s vremenom postala nezamjenjiv dio hrvatske glazbene scene. Sad je u novoj interpretaciji dobila elektronski štih i moderniji zvuk, zadržavajući dušu originala. Suradnja između Jall aux yeux i Gopca nije samo hommage originalu, već i način da se mladim generacijama približi zvuk koji donosi novi pogled na ovu pjesmu.

Posebno je zanimljivo što se Davor Gobac ohrabrio pjevati na francuskom. U tome mu je pomogao pjevač grupe Jall aux yeux Mirzah Piralić koji je uz Davora Gobca glavni protagonist pripadajućeg spota. Odlična energija između dvojice frontmana i nova sjajna obrada velikog hita “Frida” koja miješa rock, elektro i indie elemente dovoljni su da poznatu pjesmu zapjevate i na francuskom. A da francuski jezik nije prepreka pokazala je brojna publika na njihovom nedavno održanom koncertu u punom Vintage Industrial Baru.

“Frida” je treći singl koji će se naći na novom studijskom albumu Jall aux yeux posvećenom reinterpretaciji pop i rock klasika s ovih prostora na francuskom jeziku. Jedno je sigurno – Jall aux yeux svojom jedinstvenom vizijom dokazuje kako glazba ne poznaje jezične barijere stvarajući tako most između kultura i glazbenih tradicija.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025