Danijela Martinović zapalila Youtube trending novom pjesmom “Žena”
Danijela Martinović publici predstavlja novu pjesmu jednostavnog, ali vrlo znakovitog naslova 'Žena' koja je u samo nekoliko sati od objave došla u sam vrh YouTube trendinga, a lavina pozitivnih komentara svakim se satom povećava. Omiljena glazbenica oduševljena je pohvalama, a kaže da je pjesma nastala kao posljedica dobrih namjera, ušetavši joj u život kao i većina lijepih stvari koje su joj se dogodile posljednjih godina – potpuno neočekivano.
„Pjesmu posvećujem ženama svih životnih dobi i vjerujem da nema ni jedne koja se u njoj neće pronaći na neki svoj način. Otpjevala sam je iz srca i za sve nas“, kazala je Danijela za čiji najnoviji hit singl glazbu, aranžman i produkciju potpisuje cijenjeni slovenski autor Raay, dok su stihovi djelo jednog od najvećih hrvatskih tekstopisaca Nenada Ninčevića.
Danijelina publika novu će pjesmu imati prilike uživo čuti 15. svibnja u zagrebačkoj dvorani Lisinski na velikom koncertnom spektaklu koji naša glazbena diva najavljuje kao večer koja sigurno neće pasti u zaborav.
„Imala sam zaista predivnih koncerata, ali oni koje sam otpjevala u Lisinskom velikim slovima upisani su u knjigu mojih uspomena. Trebam li vam reći koliko se radujem tom nastupu“, istaknula je Danijela objasnivši što znači snaga žene o kojoj i govori njezin novi singl. „Upravo je snaga žene u njezinoj tajanstvenosti, krhkosti, nježnosti, intuitivnosti, pameti, snalažljivosti, instinktu i u svemu onom što je u suprotnosti sa snagom kakvom poznajemo i kako je najčešće definiramo. Narod kaže da na muci se poznaju junaci, a ja kažem na muci se poznaju i junakinje. Jer danas biti žena pred koju se stavljaju brojni izazovi, a u svakom od njih traži se da bude najbolja – junački je čin. Žena zna kako kroz patnje i sudare života oformiti osobnost. Žene su se dokazale i u dobru i u zlu, u mogućim i potpuno nemogućim situacijama pokazujući svoju nadljudsku energiju i snagu.“
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.