Moćna balada koja dira srce: Daniel Popović i pjesma “Kano Kastigan” osvajaju vodičku rivu
Na mirisnoj vodičkoj rivi, pod zvjezdanim nebom i šaptom valova, sinoć je odjeknula pjesma koja se ne sluša samo ušima – već srcem. “Kano Kastigan”, nova balada Daniela Popovića, nije tek još jedna skladba u glazbenom katalogu ovog osebujnog umjetnika. Ona je priča. Ona je istina. Ona je krik duše koja traži razumijevanje.
Daniel Popović – ime koje izaziva emocije, uspomene, kontroverzije, ali i duboko poštovanje – vraća se glazbi na način koji nadilazi običnu interpretaciju. Njegov vokal, sazrio i oplemenjen životnim iskustvom, sada nosi pjesme s težinom koja se ne uči, već se živi. A “Kano Kastigan” upravo je to – život pretočen u glazbu.
Balada je nastala u suradnji s El Tonom (tekst), dok glazbu, aranžman i produkciju potpisuje sam Daniel. Finalni pečat, miks i mastering, povjeren je Sebastijanu Podlesniku. Svaka nota odzvanja autentično, svaka riječ zvoni iskreno.
Naslov pjesme sam po sebi zaintrigira – što znači “Kano Kastigan”? U Danielovoj rodnoj Crnoj Gori to je onaj na kojeg su uprte oči javnosti, čovjek na koga je prstom upućeno bez suđenja, bez dokaza – “kriv bez krivnje”. Simbol vremena u kojem sudimo brže nego što pokušamo razumjeti.
Popović ne bježi od vlastite ranjivosti – naprotiv, stavlja je u prvi plan. “U onome nekad prepoznaj me”, pjeva, pozivajući publiku da ga vidi ne samo kao glazbenika, već kao čovjeka. A njegove oči, kako sam kaže, ogledalo su duše, utočište u središtu oluje – tamo gdje sve bjesni, ali vlada mir.
Emotivni crescendo pjesme udara ravno u srce: jesmo li zaboravili kako je to osjećati s drugima, kako je to stati na tuđe mjesto, pogledati svijet tuđim očima? “Kano Kastigan” ne optužuje – on propituje. I upravo zato ostaje s nama i nakon što posljednja nota utihne.
Publika na vodičkoj rivi to je osjetila. Nije bilo ovacija iz pristojnosti, već onih iz dubine. Pogledi puni sjaja, ruke koje plješću tiho, ali iskreno, i tišina između stihova – ona teška, gusta tišina koja kaže da su riječi pronašle put.
U svijetu koji sve češće viče, “Kano Kastigan” tiho šapuće. I zato se njegov glas daleko čuje.
Daniel Popović ovim glazbenim poglavljem otvara prostor za suosjećanje, razumijevanje i nadu. Njegova poruka je jasna: jedino ljubav, jedino empatija imaju moć pretvoriti oluju u mir.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.