Prodaja ulaznica za koncerte grupe Coldplay u Indiji izazvala je veliki bijes među obožavateljima nakon što su ulaznice, koje su rasprodane u samo nekoliko minuta, počele ponovno kružiti internetom po nevjerojatnim cijenama, dosegnuvši čak 11 000 dolara. Zbog sumnje u prijevaru, policija je zatražila izjavu izvršnog direktora tvrtke koja je bila zadužena za prodaju ulaznica.
Coldplay će održati tri koncerta u Mumbaiju u siječnju, što su njihovi prvi nastupi u Indiji od 2016. godine. Ulaznice su trebale biti dostupne putem službenog prodavača BookMyShow (BMS) 22. rujna, ali zbog velike potražnje, mnogi korisnici nisu uspjeli pristupiti stranici jer je sustav pao.
Cijena ulaznica za koncert grupe Coldplay šokirala je svijet
Obožavatelji su se suočili s velikim virtualnim redovima, gdje su bili iza stotina tisuća ljudi, a ulaznice su rasprodane u tren oka. Ubrzo su se pojavile na drugim platformama po nevjerojatnim cijenama, što je izazvalo sumnje u korištenje botova koji su pokupili karte za preprodaju na crnom tržištu.
Jedan od obožavatelja, odvjetnik Amit Vyas, podnio je policijsku prijavu optužujući platformu BMS da je omogućila preprodaju ulaznica putem trećih strana. U međuvremenu, Odjel za ekonomske prijestupe pozvao je na ispitivanje CEO-a BookMyShowa, Ashisha Hemjaranija, u vezi s navodnim crnim tržištem ulaznica.
Tvrtka BookMyShow objavila je kako nema nikakve veze s preprodajom ulaznica te da su i oni sami podnijeli prijavu policiji zbog prodaje lažnih ulaznica na određenim platformama.
Ova situacija izazvala je frustraciju i razočaranje među obožavateljima, a neki su, poput 22-godišnjeg studenta Ishaana Jhambha, odlučili putovati u Abu Dhabi kako bi gledali bend, jer je to bilo povoljnije nego kupiti ulaznice za koncert u Mumbaiju.
Ovo nije prvi put da je proces kupnje ulaznica za velike koncerte izazvao nezadovoljstvo, što je globalni problem, uključujući kontroverzije oko dinamičnog određivanja cijena i korištenja botova, kao što se dogodilo s turnejama Oasisa i Taylor Swift.