Britanski duo koji je osvojio BBC Radio 1 upravo je izbacio pjesmu koja zvuči kao zagrljaj
Britanski duo Good Neighbours nastavlja nizati velike trenutke – i to s pjesmom koja bi vam mogla postati nova himna zajedništva. Njihov najnoviji singl „People Need People“, posljednji komadić mozaika debitantskog albuma „Blue Sky Mentality“, stigao je na sve streaming platforme, a publika ga je već mogla čuti premijerno na BBC Radiju 1, gdje je izabran za Hottest Record.
Kako mu i ime kaže, „People Need People“ podsjetnik je na ono što često zaboravljamo – da nitko ne mora kroz život prolaziti sam. U svojoj mješavini sintisajzera, ritmičnih udaraljki i refrena stvorenog da se pjeva uglas, pjesma nosi energiju kakvu osjećamo kada nas netko zagrli u pravom trenutku.
„Naslov sažima sve o čemu pjesma govori. Kada smo osnovali bend, bili smo bez posla i borili se s neizvjesnošću. Ipak, imali smo prijatelje koji su bili uz nas, kroz smijeh i kroz suze. Upravo taj osjećaj želimo prenijeti – kao zagrljaj osobe koju volite“, iskreno govore Scott i Oli, kreativna jezgra benda.
„People Need People“ dolazi nakon niza euforičnih singlova („found u/me“, „Suburbs“) i obrade indie klasika „There She Goes“, a sve zajedno otkriva emocionalni raspon albuma „Blue Sky Mentality“. Album donosi 14 pjesama koje osciliraju od intime i melankolije do eksplozivnih indie-pop trenutaka namijenjenih velikim pozornicama i još većim publikama.
I publika ih već prepoznaje – nedavno su nastupili na glavnoj pozornici Reading & Leeds festivala, što ih je učvrstilo kao jedno od najzanimljivijih novih imena britanske glazbene scene. U veljači 2026. kreću i na najveću turneju do sada, a sve je počelo u malenom londonskom klubu Sebright Arms, gdje su prije samo 18 mjeseci svirali pred nekolicinom prijatelja.
Album, koji izlazi 26. rujna pod okriljem Polydor Recordsa, nije samo zbirka pjesama – već dnevnik jedne godine, pun uspona, padova i traganja za svjetlom. Ili kako ga sami Good Neighbours opisuju: „Blue Sky Mentality je naš moto – pronaći prijateljstvo i bijeg od problema, gdje god da se nalaziš.“
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.