Kako je lažna svađa Baby Lasagne i Vojka V eksplodirala u hit koji je preuzeo internet?
„Beskonačna osveta 2“ počela je tamo gdje se javni sukob pretvara u priču, a Baby Lasagna i Vojko V iskoristili su pozornicu društvenih mreža kao eksperimentalni studio, gdje je napetost između fanova i medija stvorila savršeno okruženje za njihov duet. Ključna fraza „Beskonačna osveta 2“ provlači se kroz tekst i uvod, pokazujući kako pjesma nastaje iz kreativnog nadmetanja, dok istovremeno donosi pogled na evoluciju hip-hopa i urbane glazbe u Hrvatskoj.
Spot, inspiriran anime estetikom, ne samo da prati pjesmu, nego stvara vizualnu naraciju u kojoj glazba postaje oružje i sredstvo izraza, a distopijski svijet spota reflektira energiju i stil izvođača, dok publika u svakom kadru prepoznaje detalje koji povezuju stvarni život s umjetničkim prikazom.
Između animiranih borbi i stvarnog sukoba, glazba postaje narativ
Proces nastanka pjesme trajao je mjesecima, a Baby Lasagna i Vojko V iskoristili su vrijeme da svaka nota, ritam i tekst postanu izraz osobne i umjetničke priče. Inspiracija za vizualni identitet spota, koji potpisuje David Lovrić i njegov tim, proizlazi iz ljubavi izvođača prema anime kulturi i starim borilačkim igrama, a rezultat je dinamičan mini-film koji odražava intenzitet pjesme i priču koja stoji iza „Beskonačne osvete 2“.
Duet spaja rap i melodiju, humor i dramu, dok sam koncept „javne svađe“ postaje marketinški trik koji nadilazi klasičnu promociju i stvara interaktivnu vezu s publikom. Pjesma je već privukla pažnju brojnih fanova i medija, a objava na glazbenim platformama omogućuje da svaki slušatelj doživi priču kroz zvuk i vizualni izraz, dok se ključna fraza „Beskonačna osveta 2“ ponovno pojavljuje u analizi pjesme i reakcijama publike.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
U vremenu kada se glazbena scena često oslanja na prolazne trendove i kratkotrajne hitove, sve je izraženija potreba za izvođačima koji publici nude autentičnost, emociju i priču. Upravo u tom prostoru pojavljuje se Josip Čolić, mladi i obrazovani glazbenik iz Zagreba, koji debitantskim singlom „Iluzije“ najavljuje promišljen i zreo ulazak na regionalnu glazbenu scenu.
Crna Gora službeno je izabrala svoju predstavnicu za Euroviziju 2026., a odluka je pala u završnici nacionalnog izbora Montesong, koji je i ove godine privukao veliku pozornost publike i regionalnih medija. Pobjedu je odnijela Tamara Živković, glazbenica iz Kotora, koja će s pjesmom „Nova zora“ braniti boje svoje zemlje na najvećoj europskoj glazbenoj pozornici.
Opatija je sinoć zablistala u punom blagdanskom sjaju. U elegantnom ambijentu Centra Gervais, pred do posljednjeg mjesta ispunjenom dvoranom, jedna od najcjenjenijih domaćih glazbenica – Nina Badrić – priredila je koncert koji će se još dugo prepričavati. Poseban božićni nastup, održan 22. prosinca u organizaciji Festivala Opatija, publici je donio večer ispunjenu emocijama, vrhunskom glazbom i istinskim blagdanskim ugođajem.
Jedan od najemotivnijih glazbenih trenutaka ovih blagdana stiže tiho, bez reflektora i pozornice, ali s emocijom koja nadilazi prostor, vrijeme i udaljenost.
Od Badnjaka do Nove godine, dvije najljepše lokacije u srcu grada nude bogat program za sve generacije – koncerti, DJ nastupi, klizanje, street food specijaliteti i interaktivne blagdanske aktivnosti.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.