HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Dvije omiljene zvijezde Eurovizije, viceprvaci 2023. i 2024., Käärijä i Baby Lasagna, udružili su snage kako bi vratili “dab” na scenu. U novom singlu “#eurodab”, finski i hrvatski izvođači s nostalgijom se prisjećaju jednostavnijih vremena sredine 2010-ih, kada je “dabbing” postao globalni kulturni fenomen. Također, “#eurodab” je prvo Baby Lasagnino izdanje u kojem pjeva na hrvatskom jeziku. Dvojac će zajednički nastupiti pred stotinama milijuna gledatelja u velikom finalu Eurovizije ove subote, 17. svibnja.

Na pjesmi su surađivali i renomirani autori Joy Deb i Linnea Deb (poznati po radu s grupom Fifth Harmony, Akonom, JoJo), autori brojnih uspješnih eurovizijskih hitova, uključujući i pobjedničku pjesmu iz 2015. – “Heroes”.

baby lasagna kaarija

Velika mi je čast raditi s Baby Lasagnom – on je sjajan čovjek! Pjesma je jako uzbudljiva i puna iznenađenja,” izjavio je Käärijä.

Sjećam se kako sam gledao Kääriju 2023. i mislio da je najkul tip ikad. Nevjerojatno je pomisliti da sada imamo zajedničku pjesmu i da ćemo zajedno nastupiti na najvećoj pozornici i publici priuštiti pravu eksploziju,” rekao je Baby Lasagna.

Baby Lasagna je s pjesmom “Rim Tim Tagi Dim” neupitno osvojio srca publike na Euroviziji 2024. te se upisao u povijest kao najviše plasirani predstavnik Hrvatske u dosadašnjem sudjelovanju na Euroviziji od 1993. godine. Pjesma se plasirala na ljestvice u 21 zemlji i dosegla 45. mjesto na globalnoj Spotify ljestvici. Nakon osvojene Europe, objavio je debitantski album “DMNS & MOSQUITOES” i završio europsku turneju s brojnim rasprodanim koncertima diljem kontinenta.

Käärijä je osvojio publiku diljem Europe na Euroviziji 2023. i uvjerljivo pobijedio u glasovima publike s pjesmom “Cha Cha Cha. Pjesma je dosegla visoko 7. mjesto na globalnoj Spotify ljestvici i dan danas je najstreamanija pjesma na finskom jeziku u povijesti, s gotovo 170 milijuna streamova. Od tada je napravio čak dvije europske turneje i osvojio niz nagrada, uključujući Best Nordic Act na dodjeli MTV EMA nagrada.

 


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025