Nakon još jednog uspješnog boravka u Kini i rasprodanog koncerta u prestižnoj dvorani West Bund Theatra, koji je oduševio publiku i još jednom potvrdio kvalitetu naše umjetnice Ane Rucner, uoči samog spomenutog nastupa odlučila je iskoristiti vrijeme i snimiti video spot za novu pjesmu ‘Reci osam’.
Proslavljena violončelistica ne prestaje oduševljavati novim glazbenim projektima, a upravo to dokazuje ‘Reci osam’ kojom donosi znakovit zaokret pozitivnom energijom i ritmom, pozivajući na ples i živu zabavu, i ne samo to.
Ovime ujedno najavljuje jednu potpuno novu i neočekivanu dimenziju svog umjetničkog izraza zaokruženu novim albumom – ”Balkanija”, čija priča započinje na jesen ove godine.
”Reci osam”, jedna je od autorskih pjesama sa spomenutog albuma, nastala iz kreativne suradnje s poznatim kompozitorom, aranžerom i producentom Zlatkom Zlajom Timotićem, koji je majstorski spojio Anin vokal i zvuk violončela s ritmom balkanskog temperamenta, istovremeno noseći moderan i svjež glazbeni identitet, o čemu nam je Ana ispričala više.
”Moja suradnja sa Zlatkom Timotićem – Zlajom započela je još 2018. godine. Stvarajući sa Zlajom kroz sve ove godine, ponekad u nevjerojatnim situacijama i onda kad nije bilo mogućnosti zbog korone, za mene je iskustvo koje bi, da imam vremena baviti se i time, moglo dobiti svoj roman u nekoliko nastavaka. Svakako, bilo je izazovno i trnovito, ali i blagoslovljeno i zato je jednostavno toliko i potrajalo. Svaka pjesma na albumu koji će izaći na jesen ove godine, priča svoju priču, pa tako i ova ”Reci osam” ima svoju. Ona je glazbeni poziv na osmijeh i pokret, prožetapozitivnom energijom, zaraznim ritmom i refrenom koji se ne zaboravlja, te upotpunjena trubačkim orkestrom Elvisa Bajramovića. Zato jedva čekam da je čujete i uživate u njoj najmanje onoliko koliko sam i ja za vrijeme stvaranja do finalnog rezultata.”
Uz podršku lokalne produkcije Ana je i ovaj put pronašla inspiraciju u pulsirajućem ritmu Shanghaia, pa je tako i ovaj put poslužio kao kulisa vizualne dimenzije za Aninu novu pjesmu ”Reci osam”. Što ne čudi jer već godinama nastupa pred tisućama ljudi u velikoj Kini, gdje je stekla impresivan broj obožavatelja i izgradila status prave međunarodne zvijezde.
Hrvatska publika ipak ostaje njezina inspiracija i snažna podrška, pa ćemo tako imati priliku uživati u Aninim nastupima uživo diljem Lijepe Naše i njezinu novu pjesmu ”Reci osam”!
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.