Hrvatska kantautorica Mirna Škrgatićpredstavlja svoj treći studijski album ‘Kao mi’, koji donosi deset autentičnih pjesama, ispunjenih emocijama, osobnim razmišljanjima, ali i društvenim komentarima. Uz album, objavljuje i istoimeni singl ‘Kao mi’, pjesmu koja na ironičan način progovara o nepravdi, ignoriranju i podcjenjivanju pojedinca, čiji osjećaj nemoći prerasta u simboličku osvetu.
Mirna Škrgatić svoj glazbeni put gradi od malih nogu
Mirna je glazbenica i kantautorica koja svoj glazbeni put gradi od malih nogu. Rođena u Rijeci 1989., odrastala je uz rock glazbu šezdesetih i sedamdesetih, a glazbenu strast naslijedila je i od svog oca, glazbenika Marina Škrgatića. Svoj prvi autorski album ‘Snovi’objavila je 2019., a zatim je 2021. uslijedio album ‘Posljednji trend’. Njezin novi album ‘Kao mi’ donosi još zreliji glazbeni izraz, iskrene tekstove i moćne aranžmane.
”Ovaj album je zbirka mojih misli, emocija i iskustava. Svaka pjesma priča svoju priču, ali zajedno čine jedno zaokruženo djelo u kojem se mogu pronaći različita stanja duha i srca. Posebno bih istaknula pjesmu ‘Odlazi!’, koja se u svojoj prvoj verziji zvala ‘Odj****!’, no kako je bila prijavljena na Doru, prilagodili smo naziv. Ona progovara o mizoginiji prisutnoj u društvu i drago mi je što je našla svoje mjesto na ovom albumu”, kaže Mirna.
Na albumu je surađivala s producentom Tomislavom Franjom Šuškom, a ta je suradnja započela 2022. godine, kada ga je angažirala za doradu aranžmana jedne pjesme. No, ubrzo je shvatila da zajedno mogu stvoriti cijeli album. Tako je nastalo deset pjesama u kojima je Šušak radio aranžmane od početka, dok glazba i tekstovi imaju Mirnin rukopis.
Na albumu ‘Kao mi’ sudjelovali su i brojni talentirani glazbenici. Tomislav Franjo Šušak i Luka Geček na gitarama, Danijel Kadijević na bubnjevima i Mirjana Zubak Mičetić na klavijaturama uz prateće vokale Ivanu Kindl i Erica Vidovića, a sve su snimili Toni Tkalec i Tomislav Franjo Šušak u Penthouse studiju.
Pjesmu ‘Kao mi’ prati videospot koji je Mirna sama osmislila, režirala i montirala. Eksperimentirajući sa specijalnim efektima i umjetnom inteligencijom, stvorila je nesvakidašnji vizualni doživljaj koji prati atmosferu pjesme.
S albumom ‘Kao mi’, Mirna Škrgatić još jednom dokazuje svoju autentičnost i hrabrost u glazbenom izričaju. Uvijek iskrena, uvijek svoja – kakva uvijek želi biti, baš Kao mi!
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.