Hrvatska kantautorica Mirna Škrgatićpredstavlja svoj treći studijski album ‘Kao mi’, koji donosi deset autentičnih pjesama, ispunjenih emocijama, osobnim razmišljanjima, ali i društvenim komentarima. Uz album, objavljuje i istoimeni singl ‘Kao mi’, pjesmu koja na ironičan način progovara o nepravdi, ignoriranju i podcjenjivanju pojedinca, čiji osjećaj nemoći prerasta u simboličku osvetu.
Mirna Škrgatić svoj glazbeni put gradi od malih nogu
Mirna je glazbenica i kantautorica koja svoj glazbeni put gradi od malih nogu. Rođena u Rijeci 1989., odrastala je uz rock glazbu šezdesetih i sedamdesetih, a glazbenu strast naslijedila je i od svog oca, glazbenika Marina Škrgatića. Svoj prvi autorski album ‘Snovi’objavila je 2019., a zatim je 2021. uslijedio album ‘Posljednji trend’. Njezin novi album ‘Kao mi’ donosi još zreliji glazbeni izraz, iskrene tekstove i moćne aranžmane.
”Ovaj album je zbirka mojih misli, emocija i iskustava. Svaka pjesma priča svoju priču, ali zajedno čine jedno zaokruženo djelo u kojem se mogu pronaći različita stanja duha i srca. Posebno bih istaknula pjesmu ‘Odlazi!’, koja se u svojoj prvoj verziji zvala ‘Odj****!’, no kako je bila prijavljena na Doru, prilagodili smo naziv. Ona progovara o mizoginiji prisutnoj u društvu i drago mi je što je našla svoje mjesto na ovom albumu”, kaže Mirna.
Na albumu je surađivala s producentom Tomislavom Franjom Šuškom, a ta je suradnja započela 2022. godine, kada ga je angažirala za doradu aranžmana jedne pjesme. No, ubrzo je shvatila da zajedno mogu stvoriti cijeli album. Tako je nastalo deset pjesama u kojima je Šušak radio aranžmane od početka, dok glazba i tekstovi imaju Mirnin rukopis.
Na albumu ‘Kao mi’ sudjelovali su i brojni talentirani glazbenici. Tomislav Franjo Šušak i Luka Geček na gitarama, Danijel Kadijević na bubnjevima i Mirjana Zubak Mičetić na klavijaturama uz prateće vokale Ivanu Kindl i Erica Vidovića, a sve su snimili Toni Tkalec i Tomislav Franjo Šušak u Penthouse studiju.
Pjesmu ‘Kao mi’ prati videospot koji je Mirna sama osmislila, režirala i montirala. Eksperimentirajući sa specijalnim efektima i umjetnom inteligencijom, stvorila je nesvakidašnji vizualni doživljaj koji prati atmosferu pjesme.
S albumom ‘Kao mi’, Mirna Škrgatić još jednom dokazuje svoju autentičnost i hrabrost u glazbenom izričaju. Uvijek iskrena, uvijek svoja – kakva uvijek želi biti, baš Kao mi!
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.