Obožavatelji Jokera su razočarani i žele svoj novac natrag nakon što su pogledali nastavak Folie à Deux u kinima.
Joker iz 2019. dočekan je s velikim odobravanjem kritike i publike, nominiran je za niz Oscara uključujući onaj za najbolji film, Joaquin Phoenix osvojio je nagradu za najboljeg glavnog glumca, a film je u Veneciji nagrađen Zlatnim lavom.
Phoenix i redatelj Todd Phillips na poseban su način prikazali jednog od najvećih stripovskih zlikovaca, a rizik im se višestruko isplatio i stvorili su film sa zaradom većom od milijardu dolara.
Nažalost, kao i uvijek u Hollywoodu, nije se moglo bez nastavka, tako da je pet godina kasnije došao Joker: Folie a Deux (Ludilo u dvoje).
Novi Joker kritičari su popljuvali kao nepotreban
Film trenutačno ima samo 33 % pozitivnih kritičarskih recenzija na portalu Rotten Tomatoes, a kritičari su film označili kao “patološki nepotreban“ i “nastavak koji nam nije trebao“.
Obožavatelji misle isto, a mnogi se nisu sramiti izraziti svoje mišljenje na X-u.
“Zašto je Joker 2 tako loš, nikad nisam više želio tražiti svoj novac natrag“, napisao je jedan korisnik, dok je drugi dodao: “Ono što Jokera 2 čini tako lošim je to što se odbija posvetiti IČEMU. Ništa nema smisla, sudske scene su dosadne, a kraj je još gori nego što sam očekivao“.
— Kev_.11 (GO WATCH TF ONE NOW) (@Itzkevin_11) October 4, 2024
Gledatelje je također iznervirala odluka da film bude mjuzikl u kojem Joker i Harley Quinn u izvedbi Lady Gage nasumično povremeno prelaze u pjesmu.
“Joker 2 je bio grozan. 0/10. Priča je mogla biti bolja, a glazba je bila jednostavno iritantna“, napisala je treća osoba.
Novi Joker ipak ima i neke fanove
Lady Gaga i Joaquin Phoenix ostvarili su sjajne glumačke izvedbe, ali nisu uspjeli spasiti film od toga da bude katastrofa.
Međutim, nisu svi bili potpuno oštri – neki smatraju da je cijela poanta filma da se ljudima ne sviđa.
“Mislio sam da je Joker 2 loš… ali činjenica da se toliko mnogo tipova koji su mislili da je Arthur njihov narodni šampion nakon prvog filma mora suočiti s činjenicom da ga Joker 2 zapravo predstavlja kao gubitnika sa sindromom glavnog lika prilično je smiješno“, rezimirao je jedan korisnik na X.
Film je u prvih nešto više od tjedan dana zaradio 120 milijuna dolara na svjetskom box officeu. To se možda čini mnogo, ali u kontekstu toga da je budžet bez troškova marketinga 200 milijuna, a prvi je film zaradio više od milijardu, jasno je da će Folie à Deux biti veliko financijsko razočaranje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.