Gotovo svaki glumac ima barem jednu ulogu koju je priželjkivao, ali zbog različitih okolnosti nije dobio priliku utjeloviti taj lik. Za oskarovca Toma Hanksa ta je uloga bila stvarna osoba – američki glumac i kantautor Dean Reed.
O tome je govorio 2022. godine, tijekom promocije glazbene drame Elvis redatelja Baza Luhrmanna. Prema pisanju Far Out Magazinea, Tom Hanks je još ranih devedesetih osigurao prava na ekranizaciju Reedove životne priče.
Tom Hanks htio je snimiti film o američkom pjevaču koji je postao ikona iza željezne zavjese
No, kako su godine prolazile, postalo je jasno da je prestar za ulogu i da više ne može vjerodostojno utjeloviti američkog glazbenika popularnog u istočnom bloku, koji je preminuo u dobi od 47 godina.
Unatoč tome, projekt mu je ostao iznimno važan, do te mjere da je u razgovoru za Collider priznao kako bi upravo taj film snimio kada bi imao potpunu slobodu izbora.
Don Reed bio je američki kantautor popularan na komunističkom istoku.FOTO: PROFIMEDIA
“Dean Reed bio je nevjerojatno zgodan čovjek”, izjavio je u intervjuu te nastavio: “Mislim, smiješno zgodan, a uz to i pjevač treće kategorije te glumac druge kategorije, koji je igrom slučaja postao strašno popularan zahvaljujući jednoj ploči u Čileu. Kad je otišao tamo, slavili su ga kao da je sam Elvis Presley. A budući da je imao sklonost prema socijalizmu, postao je superzvijezda – američki rock glazbenik koji je odlučio postati komunist iza željezne zavjese.”
Glumac je otkrio i kako je razgovarao s brojnim ljudima iz Rusije i Poljske te ih pitao jesu li čuli za Deana Reeda. Svi su mu odgovarali isto – bio je Amerikanac kojeg su svi poznavali.
“Volio bih snimiti film o tom čovjeku, ali to je teško izvedivo”, zaključio je Tom Hanks u razgovoru za Collider.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.