Iako je Pedro Pascal na kraju savršeno izabran za ulogu Joela Millera u seriji The Last of Us i čini se kao da je nitko drugi ne bi mogao odigrati, izgleda da je HBO razmatrao jednog drugog glumca.
Matthew McConaughey je skoro postao Joel Miller
Tijekom pojavljivanja u podcastu Happy Sad Confused, kreator serije Craig Mazin otkrio je da je Matthew McConaughey isprva bio u pregovorima da igra glavnu ulogu u The Last of Us.
“Razgovarao sam s Matthewom. Ne mogu reći da je bilo mnogo razgovora. Bilo je to više kao: ‘Hej, evo o čemu bismo mogli razgovarati‘”, objasnio je Mazin, koji je kreirao seriju uz autora originalne video igre Neila Druckmanna.
Matthew McConaughey bio je u razmatranju za ulogu u The Last of Us.FOTO: PROFIMEDIA
“Ipak, i Pedro je bio na našem popisu od samog početka,” dodao je o Pedru Pascalu.
“Rečeno nam je da je on nedostupan, a onda, dok smo se malo koprcali, nazvao me je njegov agent koji je rekao: ‘Znaš, on bi zapravo mogao biti dostupan.'”
Joel Miller je glavni lik serije The Last of Us
Serija The Last of Us nadahnuta je istoimenom video igrom koja je objavljena 2013.
Serija je smještena u postapokaliptični svijet kojega je uništila epidemija gljivica koje su uzele živote većini čovječanstva te ih pretvorile u zombije. Radnja prati neobični dvojac – Joela Millera (Pedro Pascal) i mladu Ellie (Bella Ramsey) koji moraju surađivati kako bi preživjeli.
Serija The Last of Us prati Joela i Ellie koji pokušavaju preživjeti u postapokaliptičnom svijetu.FOTO: PROFIMEDIA
U seriji također glume Nick Offerman, Murray Bartlett, Gabriel Luna, Merle Dandridge, Nico Parker, Jeffrey Pierce i Anna Torv, a od svoga debija u siječnju ove godine doživjela je veliki uspjeh i kod publike i kod kritike.
Pedro Pascal već je bio poznat po naslovnoj ulozi u seriji The Mandalorian, ali The Last of Us je dodatno lansirao 48-godišnjeg glumca podrijetlom iz Čilea na staze slave.
S druge strane, Matthew McConaughey možda nije dobio ulogu u ovoj seriji, ali će ga TV gledatelji uskoro moći gledati u nastavku serije Yellowstone, u kojoj će zamijeniti Kevina Costnera.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.