Holivudska ikona Nicolas Cage ponovno je u središtu pozornosti, ovaj put zbog dramatičnih trenutaka koje je proživio pripremajući se za psihološki triler The Surfer. U razgovoru za Entertainment Weekly, Cage je otkrio kako je tijekom satova surfanja, organiziranih u sklopu priprema za ulogu, zamalo izgubio život.
U filmu koji se trenutačno prikazuje u američkim kinima, Nicolas Cage utjelovljuje uspješnog poslovnog čovjeka koji se vraća u Australiju s ciljem da otkupi kuću iz djetinjstva i provodi vrijeme surfajući sa sinom. No povratak u domovinu ne prolazi mirno – skupina lokalnih nasilnika brani mu pristup plaži, pretvarajući njegov nostalgični plan u borbu za opstanak. Redatelj Lorcan Finnegan i scenarist Thomas Martin donose napetu priču o gubitku kontrole, identiteta i razuma, dok su se i same pripreme za snimanje pokazale izuzetno zahtjevnima.
Govoreći o izazovima s kojima se suočio u učenju surfanja, Cage priznaje da ga je cijelo iskustvo ozbiljno uzdrmalo. “Borili smo se s nepovoljnim vremenskim uvjetima, a usto su stigla i upozorenja o mogućim viđenjima morskih pasa – vjerovali ili ne”, ispričao je, prema pisanju Varietyja.
Za vrijeme jedne lekcije, našao se u životno opasnoj situaciji kad ga je zahvatila snažna morska struja. “Prevrtao sam se u vodi, a jedino što se vidjelo bio je vrh moje daske. Surferi to zovu ‘nadgrobni spomenik'”, objasnio je.
“Držao sam se za sigurnosno uže dok me more nemilosrdno vrtjelo. U jednom trenutku pomislio sam – mogao sam poginuti. Sad imam malog sina i ozbiljno razmišljam želim li se više izlagati takvim opasnostima”, dodao je. Unatoč svemu, Cage nije posve odustao od surfanja: “Jednog dana želim se povući, surfati, piti crno vino i jesti špagete”, zaključio je.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.