Stephen King vjerojatno je najpoznatiji autor horora na svijetu, ali to ne znači da ga nikada nijedan film nije uplašio.
Gostujući u emisiji History of Horror koju vodi glumac i redatelj Eli Roth, otkrio je da postoji jedan film koji je prvi put odlučio pogledati dok je bio u bolnici „pod teškim lijekovima“, što, doduše, i nije idealna situacija za gledanje horor filmova.
Ipak, Kingov sin mu je donio VHS kasetu i uvjerio ga da barem pokuša.
Blair Witch Project je po Kingu najstrašniji horor ikad snimljen
Ali film je bio previše, i King je bio prisiljen „ugasiti ga na pola“, govoreći svom sinu da je „previše jeziv“.
Dakle, koji je film bio previše za Kralja horora? U pitanju je kultni Blair Witch Project.
Ovaj horor iz 1999. koji su napisali, režirali i montirali Daniel Myrick i Eduardo Sánchez, govori o troje mladih studenata režije koji putuju u selo u Marylandu kako bi snimili dokumentarac o mitskoj vještici iz Blaira. Ovo je bio revolucionaran projekt – jedan od prvih mainstream filmova koji su koristili tehniku tzv. found footage, odnosno cijeli je film prikazan iz perspektive kamera kojima su glumci snimali svoje okruženje. S potpuno nepoznatim glumcima u glavnim ulogama, nastala je viralna kampanja koja je mnoge uvjerila da su se događaji iz filma stvarno dogodili i da su „studenti“ stvarno nestali.
Evo kako je King objasnio svoj izbor za najstrašniji horor ikad snimljen
Film je ostavio traga na Kinga i on je čak pisao o njemu u izdanju svoje knjige Danse Macabre iz 2010. godine.
King je rekao: “Jedna stvar o vještici iz Blaira: prokleta stvar izgleda stvarno. Još jedna stvar o vještici iz Blaira: prokleta stvar djeluje stvarno.
“I zato što se događa, to je kao najgora noćna mora koju ste ikada imali, ona koju ste probudili dašćući i plačući od olakšanja jer ste mislili da ste živi zakopani, a pokazalo se da je mačka skočila na vaš krevet i zaspala na vašim prsima .”
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.