Obojica govore o svojim ulogama i svom radu, a epizoda uspoređuje Brennovu paparazzi snimku princeze Diane i Dodija Al Fayedakoji se ljube na brodu Jonikal, jahti Mohameda Al Fayeda, s Muirovim snimanjem princa Charlesa i njegovih sinova, princa Williama i princa Harryja, na imanju Balmoral.
Duncan Muir, kojeg tumači škotski glumac Forbes Masson, predstavlja se ovako: “Moje ime je Duncan Muir. Imam 57 godina. Profesionalni sam fotograf koji radi iz Ballatera, blizu Aberdeena u Škotskoj. Moj svakodnevni posao je tradicionalna portretna fotografija: vjenčanja, mature, takve stvari. Ali moja strast, i ono po čemu sam najpoznatiji, su fotografije kraljevske obitelji. Kamo god kraljica ide, i ja idem.”
Problem? Fotograf po imenu Duncan Muir nije postojao. Dakle, dok je Brenna definitivno snimio fotografiju Diane i Dodija, Duncan Muir nije postojao. Umjesto toga, čini se da je lik Muira utemeljen na drugim fotografima tog doba.
Spomenuto snimanje u Balmoralu koje fiktivni Muir izvodi u seriji zapravo je snimio Tim Graham, kraljevski fotograf (Postoji C-SPAN intervju s Grahamom iz 1989. godine koji je sličan lažnom intervjuu u “The Crown” s Muirom).
Drugi kraljevski fotografi toga doba na kojima bi se Muir mogao temeljiti uključuju Kenta Gavina, Anwara Husseina, Tima Rookea i Jayne Fincher.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
HBO je, tijekom glamurozne prezentacije za medije u užurbanoj i uvijek inspirativnoj atmosferi New Yorka, službeno najavio vijest koja je uzbudila obožavatelje diljem svijeta, potvrdivši da franšiza „Igra prijestolja“ ulazi u svoju najsnažniju razvojnu fazu do sada, jer će dvije velike serije iz Westerosa dobiti nove sezone svake godine sve do 2028., tako da se publika može pripremiti na kontinuirani povratak u ovaj mračno-epski svemir koji i dalje oblikuje suvremenu televiziju.
Modni svijet ponovno bruji – Miranda Priestly se vraća! Nakon gotovo dva desetljeća, Meryl Streep i Anne Hathaway ponovno su zajedno na velikom platnu u nastavku filma Vrag nosi Pradu. Prvi teaser koji je upravo objavio 20th Century Studios pokazuje trenutak koji je već zaludio internet: Miranda i Andy susreću se u dizalu, a Streep u svojem prepoznatljivom stilu izgovara legendarno: „Dugo ti je trebalo.”
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.