Konačno imamo novosti o novom filmu Quentina Tarantina, koji će po njegovim najavama biti posljednji. Redatelj je ranije izrazio želju da iza sebe ostavi “filmografiju od 10 filmova“, a to znači da mu je ostao samo jedan.
Naime, prema servisu Production Weekly, koji najavljuje produkcije filmova i serija, Tarantino počinje snimati film ‘The Movie Critic’ na jesen ove godine.
Posljednji film Quentina Tarantina govorit će o filmskome kritičaru
Redatelj je ranije otkrio da ‘The Movie Critic’ govori o stvarnome kritičaru kojega je čitao u mladosti, a koji je svoje kritike „običnih“ filmova pisao za jedan porno magazin. “Pisao je o mainstream filmovima i bio je poseban kritičar“, rekao je Tarantino. “Mislim da je bio vrlo dobar kritičar. Bio je ciničan kao sam vrag. Njegove recenzije bile su križanac između ranog Howarda Sterna i onoga što bi Travis Bickle mogao biti da je filmski kritičar.”
Paul Walter Hauser spominje se kao mogućnost za glavnu ulogu.FOTO: PROFIMEDIA
Film je smješten u 1977. godinu, a Brad Pitt je trenutno u pregovorima za ulogu. Navodno je prije prošlogodišnjih štrajkova Tarantino ponudio glavnu ulogu glumcu Paulu Walteru Hauseru, koji je nedavno osvojio Emmy u seriji Black Bird, a najpoznatiji je po glavnoj ulozi u filmu Clinta EastwoodaRichard Jewell.
Koje su reakcije drugih redatelja na posljednji film Quentina Tarantina
Tarantinovi planovi za mirovinu izazvali su različite reakcije u filmskom svijetu. Redatelj Christopher Nolan okarakterizirao je odluku kao “vrlo purističku“, rekavši: “Zarazno je pričati priče na filmu. To je jako naporan posao, ali je vrlo zabavan. To je nešto za što se osjećate potaknuti, pa je pomalo teško zamisliti da svojevoljno prestanete.”
Nolan je spomenuo i da je Tarantino u svojim izjavama kao motiv naveo da su mnogi njegovi omiljeni redatelji završili karijere s lošim filmovima, te da ne želi da se to dogodi i njemu.
Legendarni Martin Scorsese, koji i u svojim 80-ima ne posustaje sa snimanjem filmova, također je podijelio svoja razmišljanja, rekavši: “On je scenarist, to je druga stvar. Ja ne smišljam priče. Priče mi dolaze preko drugih ljudi. To su različita sredstva, različiti načini. I zato mislim da je to drugačiji proces“.
Iako je značajno stariji od Tarantina, Martin Scorsese o mirovini ne razmišlja.FOTO: PROFIMEDIA
S iznimkom nekoliko filmova s početka karijere, Scorsese naime nikada nije sam smišljao scenarije svojih filmova, već je uglavnom snimao tuđe scenarije, često obrađujući književna djela. Kasnije je dodao da sam ne razmišlja o mirovini: “Još me sve zanima, to je jedna od stvari. Ako me nešto zanima, mislim da ću pronaći način da to snimim. Moja znatiželja je još uvijek tu. Ne bih mogao govoriti u ime Quentina Tarantina ili drugih.”
S druge strane, francuski redatelj Luc Besson (Leon: Profesionalac, Peti element) tvrdi da je upravo on Quentinu Tarantinu dao ideju da se povuče nakon 10 filmova.
Tarantino je započeo karijeru 1990-ih kultnim filmovima Reservoir Dogs, Pulp Fiction i Jackie Brown. Kasnije je snimio Kill Bill (koji je izašao u dva dijela, ali ga on smatra jednim filmom), Death Proof, Inglourious Basterds, Django Unchained, Hateful Eight te Once Upon a Time in Hollywood. Osvojio je dva Oscara, oba za originalni scenarij, za Pulp Fiction i Djanga. Na početku karijere nekoliko njegovih scenarija snimili su drugi redatelji, uključujući Tonyja Scotta (True Romance) i Olivera Stonea (Natural Born Killers).
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
HBO je, tijekom glamurozne prezentacije za medije u užurbanoj i uvijek inspirativnoj atmosferi New Yorka, službeno najavio vijest koja je uzbudila obožavatelje diljem svijeta, potvrdivši da franšiza „Igra prijestolja“ ulazi u svoju najsnažniju razvojnu fazu do sada, jer će dvije velike serije iz Westerosa dobiti nove sezone svake godine sve do 2028., tako da se publika može pripremiti na kontinuirani povratak u ovaj mračno-epski svemir koji i dalje oblikuje suvremenu televiziju.
Modni svijet ponovno bruji – Miranda Priestly se vraća! Nakon gotovo dva desetljeća, Meryl Streep i Anne Hathaway ponovno su zajedno na velikom platnu u nastavku filma Vrag nosi Pradu. Prvi teaser koji je upravo objavio 20th Century Studios pokazuje trenutak koji je već zaludio internet: Miranda i Andy susreću se u dizalu, a Streep u svojem prepoznatljivom stilu izgovara legendarno: „Dugo ti je trebalo.”
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.