Koliko god bi bilo cool kada bismo dobili drugi film o Forrestu Gumpu, teško je da bi itko mogao nadmašiti uspjeh originala iz 1994. godine.
Legendarni film prati dječaka po imenu Forrest, koji nije baš “najoštrija olovka u pernici” ali uspijeva živjeti sadržajnim i uspješnim životom unatoč svojim nedostacima i sumnjama koje drugi imaju u vezi njega.
Od igranja sveučilišnog nogometa do služenja vojske i uspješne karijere lovca na račiće, u filmu pratimo Forresta kroz najvažnije događaje sredine i druge polovice 20. stoljeća.
Unatoč velikoj popularnosti, Forrest Gump 2 nikada nije ozbiljno planiran
To je inspirativna priča koja se smatra jednim od najboljih filmova Toma Hanksa, ali ispada da drugi film nikada nije ozbiljno planiran, piše Variety.
Ipak, na Internetu je viralan “trailer” za drugi dio Forresta Gumpa, uglavnom generiran umjetnom inteligencijom i uređen zahvaljujući fanovima.
Trailer izgleda prilično cool. Timothée Chalamet u njemu ima ulogu Forresta Gumpa Jr., koji na početku gleda grob svoje majke. Podsjetimo, film završava tako da Jenny (Robin Wright) umire te ostavlja Forrestu sina kojeg je dobila s njime.
Zatim prikazuje Juniora kako se bori da nađe svoje mjesto u svijetu, slično kao njegov otac u originalu. Tu su i neke šale između njih dvojice koje je proizvela umjetna inteligencija, kao i neke emocionalne refleksije Chalametova lika o tome koliko je njegov otac zapravo pametan.
Ovaj jednominutni trailer objavljen je na YouTubeu u srpnju i već ima više od 1,6 milijuna pregleda, a obožavatelji su očito zaintrigirani mogućnošću nastavka.
No, nažalost, čini se da je ovo najbliže tome što ćemo doći.
Lažni trailer za film Forrest Gump 2 izazvao je podijeljene reakcije publike
Komentari su prilično miješani, a jedan je korisnik napisao: “Zašto ne možete pustiti KLASIK na miru?!”
Drugi je rekao: “Potražio sam na IMDb-u i NEMA takvog nastavka u izradi. Hvala Bogu.”
Međutim, drugi su djelovali uzbuđeno jer je treći korisnik komentirao: “Iskreno…ovaj koncept bi zapravo bio jako dobar. Inteligentni sin koji pronalazi inspiraciju u očevom jednostavnom pogledu na život.”
Što mislite, treba li Forrest Gump dobiti nastavak?
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.