Nastava je gotova za odrasle fanove Harryja Pottera. Barem tako tvrdi Miriam Margolyes, glumica koja je u filmskome serijalu utjelovila profesoricu Sprout.
Miriamin lik podučavao je učenike u Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, izmišljenoj školi koju je stvorila autorica J. K. Rowling. Profesorica Sprout učila je buduće čarobnjake svemu o napitcima, čarolijama, pa i izvannastavnim aktivnostima kao što je metloboj.
Međutim, glumici idu na živce oni koji više nisu djeca i tinejdžeri a još uvijek su superfanovi svijeta čarobnjaka.
Miriam Margolyes rekla je da misli da bi fanovi Harryja Pottera trebali odrasti
Tijekom nedavnog intervjua za novozelandski 1News, 82-godišnja glumica rekla je da je Harry Potter, jednostavno rečeno, “gotov“.
“Harry Potter — brinem se za obožavatelje Harryja Pottera jer su to već trebali prerasti“, rekla je Margolyes voditeljici odgovarajući na pitanje. Usporedila je obožavatelje filmova s obožavateljima legendarnoga sitcoma Crna guja (Blackadder) iz 1980-ih u kojemu je ona također glumila.
Glumica koja je u karijeri osvojila nagradu BAFTA dodala je: “Bilo je to prije 25 godina i za djecu je.”
Fanovima baš nisu dobro legli komentari Miriam Margolyes
Čineći se istinski zbunjenom što su oni koji su voljeli knjige i filmove u svojim mladim godinama obožavatelji i u odrasloj dobi, nastavila je objašnjavati svoje stajalište.
“Oni na neki način zapnu u tome“, objasnila je glumica. “Susrećem fanove, oni mi kažu stvari poput: ‘Imamo vjenčanje s temom Harryja Pottera, a ja si mislim, ‘Bože, kakva će biti njihova prva bračna noć?’ Ne mogu ni razmišljati o tome. Ne.”
Miriam je u Potteru glumila Pomonu Sprout.FOTO: PROFIMEDIA
Iako je poznata glumica nazvala Harryja Pottera “prekrasnim” i podijelila da je “zahvalna” na prilici za ulogu, ponovila je da je “gotovo“.
Njezini komentari izazvali su lavine reakcija. Dok je neki hvale, mnogi su uvrijeđeni i smatraju da ovakvim komentarima „grize ruku koja je hrani“ i vrijeđa fanove od kojih živi. Mnogi je kritiziraju i kažu da jednostavno treba pustiti ljude da uživaju u onome što vole.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.