“Bilo je sjajno” rekao je u intervjuu za Today. “Znate, veliki redatelji vam stvarno daju slobodu. To je suradnja. To je partnerstvo”.
Najbolji prijatelji ove su godine glumili zajedno u filmu Air.FOTO: PROFIMEDIA
Matt Damon i Ben Affleck su prijatelji već desetljećima. Njihovo poznanstvo uvelike olakšava stvari kada pokušavaju biti kritični jedan prema drugome.
“Možeš izgubiti mnogo vremena dok pokušavaš biti pristojan” objasnio je Matt Damon. “U filmskom poslu i kazalištu razvijen je čitav vokabular o tome kako razgovarati s nekim i kako nekome pristojno reći da je loš. Ali mi koji se dobro poznajemo možemo samo reći jedan drugome: Bio si loš.'”
Matt i Ben postali su poznata imena prije 25 godina zahvaljujući filmu “Good Will Hunting” iz 1997., čiji su scenarij napisali i odglumili glavne uloge u njemu.
Za scenarij koji je započeo kao zadaća koju je Matt Damon dobio za vrijeme studija na Harvardu najbolji su prijatelji zaradili Oscara za originalni scenarij.
Matt Damon je ispričao kako je izgledalo njegovih prvih 15 minuta slave
Matt je opisao kako je došlo do toga da kao mladić surađuje na scenariju s najboljim prijateljem. “Dao sam scenarij Benu. Rekao sam: ‘Što misliš o ovome?’ On je rekao: ‘Ne znam što će se sljedeće dogoditi, ali trebali bismo ovo učiniti zajedno’, ispričao je Damon.
Matt Damon je isto tako ispričao kako su dan nakon dodjele Oscara morali odletjeti u Pittsburgh na snimanje filma “Dogma” i kako su odmah otkrili koliko su poznati postali.
Matt Damon i Ben Affleck kao mladići su dobili Oscara za scenarij filma Good Will Hunting.FOTO: PROFIMEDIA
“Izašli smo iz aviona, a tamo je bilo otprilike 30 ljudi koji su nas čekali i skandirali”, rekao je. “Došlo je do neke vrste trenutne histerije. Bilo je, ‘Oh, možemo li se slikati?’ Ben i ja smo sjedili i razgovarali sa svima oko 15 minuta”.
Damon je rekao da su on i Affleck toga dana brzo naučili koliko je slava nestalna kada su se vozili tramvajem s obožavateljima. “Bili smo u tramvaju s istih 30 ljudi koji su potpuno izgubili interes za nas“, rekao je. “Sjedimo s njima i Ben kaže: ‘Možeš li vjerovati? To je bilo to. To je bilo naših 15 minuta slave”.
Kako se ispostavilo, slava ovog dvojca ipak je odavno nadmašila petnaest minuta.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.