Margot Robbie (32) svakako je jedna od najljepših i najtalentiranijih holivudskih glumica novije generacije.
Margot Robbie već je deset godina na vrhu Hollywooda
Slavna Australka debitirala je u Hollywoodu 2013. ulogom u filmu Martina Scorsesea “The Wolf of Wall Street“, a uslijedile su brojne uspješne uloge uključujući za Oscar nominiranu ulogu u filmu “I, Tonya“ (2017.), megapopularnu ulogu superzločinke Harley Quinn u nekoliko filmova iz DC univerzuma, te uloge u prošlogodišnjim blockbusterima “Amsterdam“ i “Babylon“.
Margot Robbie do sada je najviše novca zaradila za ulogu Harley QuinnFOTO: Profimedia
Posljednja velika uloga za Margot, koja bi mogla obilježiti njezinu karijeru jest ona najpoznatije lutke na svijetu – Barbie.
Margot Robbie je Barbie
U filmu “Barbie“ cijenjene redateljice Grete Gerwig (“Lady Bird“, “Little Women“), koji izlazi u srpnju, Margot će glumiti naslovnu ulogu uz Ryana Goslinga u ulozi Kena.
Za to će oboje „spremiti“ u džep po 12 i pol milijuna dolara – zahvaljujući čemu će Margot Robbie biti najplaćenija glumica na svijetu u 2023.
Do sada joj je najisplativija uloga bila u filmu “Suicide Squad“ iz 2021. za koju je prema izvještajima zaradila između 9 i 10 milijuna dolara.
Muškarci još uvijek zarađuju više
Iako se iznos koji će Margot dobiti čini velikim, muški glumci još uvijek u Hollywoodu zarađuju više od svojih kolegica.
Godinama su najveće zvijezde mogle dobiti oko 20 milijuna dolara za svoje filmove, ali „ratovi streaming servisa“ doveli su do povećanja tih iznosa. Tako je za svoj novi film “Killers of the Flower Moon“ Leonardo DiCaprio od Applea dobio 30 milijuna dolara, a ta će kompanija isplatiti jednak iznos Bradu Pittu za još neimenovani film o Formuli 1 te čak 35 milijuna dolara Willu Smithu za ulogu odbjeglog roba u nadolazećem filmu “Emancipation“.
Igru brojeva u Hollywoodu ipak najbolje igra Tom Cruise. Za novi nastavak franšize Mission: Impossible dobio je „samo“ 12 do 14 milijuna dolara, ali uz jedan važan detalj – Cruise je jedina zvijezda koja sa studijem potpisuje tzv. „first-dollar gross“ ugovore.
Ukratko, to znači da će Cruise dobiti određeni postotak cjelokupnoga prihoda filma. Ostali glumci obično, ako uopće uspiju ispregovarati dodatni postotak, dobiju samo postotak zarade filma nakon što se isplate ulaganja studija poput budžeta i marketinga, što je značajno manje od prihoda filma.
U praksi, Tom Cruise je prošle godine zaradio više od 100 milijuna dolara za Top Gun: Maverick, a slična plaća ga vjerojatno iščekuje i za Mission: Impossible.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.