Margot Robbie o ulozi u hit filmu: Nisam imala Barbie, igrala sam se s kamionima
Margot Robbie za Vogue je progovorila o svom djetinjstvu i lutkici Barbie koju glumi u iščekivanom filmu.
24 svibnja 202318:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Film Barbie u kojem glavne uloge imaju Margot Robbie i Ryan Gosling svakako je jedan od najiščekivanijih filmova godine. Kultnu lutkicuBarbie, koju je krajem pedesetih godina prošlog stoljeća osmislio proizvođač igračaka Mattel, Margot je utjelovila i u fantastičnom novom editorijalu za modnu bibliju Vogue.
Živa Barbie na stranicama legendarnog modnog časopisa
Nevjerojatno luksuzan i maštovit editorijal u kojem se “živa Barbie” odlično snašla, san je svake djevojčice, ali i odrasle žene zaljubljene u modu i modnu fotografiju.
Margot Robbie, čiju izvedbu u filmuBarbie svi hvale premda film još nije ni izišao, u intervjuu za Vogue raspričala se o djetinjstvu u Australiji te činjenici da lutkicu koju igra sama nije posjedovala.
Margot se prisjetila kako je mnogo vremena provodila izvan kuće, na svježem zraku te kako su se ona i njezini prijatelji igrali s kamionima, radili pite od blata i po cijele dane gradili utvrde.
Barbie na stranicama modne biblije Vogue izgleda fantastično
U luksuznom editorijalu za Vogue, Margot Robbie uistinu izgleda kao lutkica Barbie, a za to je zaslužan fotograf Ethan James Green koji je snimio pregršt fotografija koje već kruže društvenim mrežama.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
HBO je, tijekom glamurozne prezentacije za medije u užurbanoj i uvijek inspirativnoj atmosferi New Yorka, službeno najavio vijest koja je uzbudila obožavatelje diljem svijeta, potvrdivši da franšiza „Igra prijestolja“ ulazi u svoju najsnažniju razvojnu fazu do sada, jer će dvije velike serije iz Westerosa dobiti nove sezone svake godine sve do 2028., tako da se publika može pripremiti na kontinuirani povratak u ovaj mračno-epski svemir koji i dalje oblikuje suvremenu televiziju.
Modni svijet ponovno bruji – Miranda Priestly se vraća! Nakon gotovo dva desetljeća, Meryl Streep i Anne Hathaway ponovno su zajedno na velikom platnu u nastavku filma Vrag nosi Pradu. Prvi teaser koji je upravo objavio 20th Century Studios pokazuje trenutak koji je već zaludio internet: Miranda i Andy susreću se u dizalu, a Streep u svojem prepoznatljivom stilu izgovara legendarno: „Dugo ti je trebalo.”
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.