HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Film Barbie je postao, na temelju ukupne zarade u Sjedinjenim Državama, najuspješniji film studija Warner Bros. To je fenomenalno postignuće, a posebno je važno jer, za razliku od drugih uspjeha filma Grete Gerwig, u ovome slučaju nema nikakvoga „dodatka“ vezanoga uz spol. Barbie nije samo najuspješniji film u povijesti svoga studija koji je režirala žena, nego najuspješniji film u povijesti svoga studija – točka.

Oppenheimer i Barbie vladaju ljetnim kinima

I zbog toga je teže nego inače istaknuti da se ovaj nedavno postignuti rekord ne odnosi na broj ljudi koji su vidjeli film ili na zaradu u odnosu na inflaciju – ne samo da je novac nekada vrijedio više, nego su i karte za kino bile mnogo jeftinije, što znači da je jednaka zarada bila postignuta mnogo većim brojem prodanih karata, piše Indie Wire.

oppenheimer i barbie

Margot Robbie osvojila je svijet ulogom Barbie.

U prva četiri tjedna prikazivanja film Barbie zaradio je više od 537 milijuna dolara samo u Sjedinjenih Država. Time je prestigao do sada najuspješniji film Warner Brosa – The Dark Knight Christophera Nolana, redatelja Oppenheimera, iz 2008. (kada su u prosjeku karte za kino koštale 1/3 manje nego danas).

Sada smo na točki na kojoj se može realno napraviti projekcija ukupne zarade filma. Pod pretpostavkom da nastavi kao i do sada, očekuje se da će do kraja zaraditi oko 675 milijuna dolara na domaćemu tržištu te oko jedne i pol milijarde ukupno na svjetskim kino-blagajnama.

Ako postigne što se očekuje, Barbie bi trebao završiti kao najuspješniji film ove godine – to je za sada Super Mario Bros. koji je zaradio nešto više od 1,3 milijarde dolara.

Oppenheimer i Barbie ipak nisu ni blizu najuspješnijim filmovima svih vremena ako se prilagodimo inflaciji

Ipak, kao što je ranije spomenuto, ukupna zarada nije jedina mjera uspješnosti filmova. Cijene svega porasle su u posljednjim desetljećima tako da milijun dolara zarađenih danas nema jednaku vrijednost kao milijun dolara zarađenih prije pedeset godina, kada je na svijetu i u SAD-u živjelo manje ljudi, a karte za kino su bile mnogo jeftinije. Ako se zarada prilagodi inflaciji, najuspješniji film u povijesti Warner Bros.-a je Egzorcist iz 1973. Prilagođeno za inflaciju, on je zaradio više od milijardu dolara samo u SAD-u.

oppenheimer i barbie

Uloga J. Roberta Oppenheimera uloga je života Cilliana Murphyja.FOTO: PROFIMEDIA

Najuspješniji film Christophera Nolana, koji je s Oppenheimerom bio „konkurencija“ Barbie ovoga ljeta, do sada je Dark Knight iz 2008., koji je tada zaradio oko 537 milijuna u SAD-u (oko 680 u današnjim dolarima).

Oppenheimer „prijeti“ da će zaraditi 400 milijuna na domaćemu tržištu, a u svijetu bi mogao „dobaciti“ čak i do milijarde. Time bi postao možda i najuspješniji film s oznakom „R“ u povijesti, odnosno film koji mlađi od 18 godina ne smiju gledati bez roditeljske pratnje.

Uspjeh obaju filmova snažna je potpora ideji da će publika ipak reagirati na pametne, kreativne i originale filmove.

Koji vam je film bio bolji?

Vidi Rezultate

Loading ... Loading ...

druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025