Film Barbie je postao, na temelju ukupne zarade u Sjedinjenim Državama, najuspješniji film studija Warner Bros. To je fenomenalno postignuće, a posebno je važno jer, za razliku od drugih uspjeha filma Grete Gerwig, u ovome slučaju nema nikakvoga „dodatka“ vezanoga uz spol. Barbie nije samo najuspješniji film u povijesti svoga studija koji je režirala žena, nego najuspješniji film u povijesti svoga studija – točka.
Oppenheimer i Barbie vladaju ljetnim kinima
I zbog toga je teže nego inače istaknuti da se ovaj nedavno postignuti rekord ne odnosi na broj ljudi koji su vidjeli film ili na zaradu u odnosu na inflaciju – ne samo da je novac nekada vrijedio više, nego su i karte za kino bile mnogo jeftinije, što znači da je jednaka zarada bila postignuta mnogo većim brojem prodanih karata, piše Indie Wire.
Margot Robbie osvojila je svijet ulogom Barbie.
U prva četiri tjedna prikazivanja film Barbie zaradio je više od 537 milijuna dolara samo u Sjedinjenih Država. Time je prestigao do sada najuspješniji film Warner Brosa – The Dark Knight Christophera Nolana, redatelja Oppenheimera, iz 2008. (kada su u prosjeku karte za kino koštale 1/3 manje nego danas).
Sada smo na točki na kojoj se može realno napraviti projekcija ukupne zarade filma. Pod pretpostavkom da nastavi kao i do sada, očekuje se da će do kraja zaraditi oko 675 milijuna dolara na domaćemu tržištu te oko jedne i pol milijarde ukupno na svjetskim kino-blagajnama.
Ako postigne što se očekuje, Barbie bi trebao završiti kao najuspješniji film ove godine – to je za sada Super Mario Bros. koji je zaradio nešto više od 1,3 milijarde dolara.
Oppenheimer i Barbie ipak nisu ni blizu najuspješnijim filmovima svih vremena ako se prilagodimo inflaciji
Ipak, kao što je ranije spomenuto, ukupna zarada nije jedina mjera uspješnosti filmova. Cijene svega porasle su u posljednjim desetljećima tako da milijun dolara zarađenih danas nema jednaku vrijednost kao milijun dolara zarađenih prije pedeset godina, kada je na svijetu i u SAD-u živjelo manje ljudi, a karte za kino su bile mnogo jeftinije. Ako se zarada prilagodi inflaciji, najuspješniji film u povijesti Warner Bros.-a je Egzorcist iz 1973. Prilagođeno za inflaciju, on je zaradio više od milijardu dolara samo u SAD-u.
Uloga J. Roberta Oppenheimera uloga je života Cilliana Murphyja.FOTO: PROFIMEDIA
Oppenheimer „prijeti“ da će zaraditi 400 milijuna na domaćemu tržištu, a u svijetu bi mogao „dobaciti“ čak i do milijarde. Time bi postao možda i najuspješniji film s oznakom „R“ u povijesti, odnosno film koji mlađi od 18 godina ne smiju gledati bez roditeljske pratnje.
Uspjeh obaju filmova snažna je potpora ideji da će publika ipak reagirati na pametne, kreativne i originale filmove.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.