Film Barbie je postao, na temelju ukupne zarade u Sjedinjenim Državama, najuspješniji film studija Warner Bros. To je fenomenalno postignuće, a posebno je važno jer, za razliku od drugih uspjeha filma Grete Gerwig, u ovome slučaju nema nikakvoga „dodatka“ vezanoga uz spol. Barbie nije samo najuspješniji film u povijesti svoga studija koji je režirala žena, nego najuspješniji film u povijesti svoga studija – točka.
Oppenheimer i Barbie vladaju ljetnim kinima
I zbog toga je teže nego inače istaknuti da se ovaj nedavno postignuti rekord ne odnosi na broj ljudi koji su vidjeli film ili na zaradu u odnosu na inflaciju – ne samo da je novac nekada vrijedio više, nego su i karte za kino bile mnogo jeftinije, što znači da je jednaka zarada bila postignuta mnogo većim brojem prodanih karata, piše Indie Wire.
Margot Robbie osvojila je svijet ulogom Barbie.
U prva četiri tjedna prikazivanja film Barbie zaradio je više od 537 milijuna dolara samo u Sjedinjenih Država. Time je prestigao do sada najuspješniji film Warner Brosa – The Dark Knight Christophera Nolana, redatelja Oppenheimera, iz 2008. (kada su u prosjeku karte za kino koštale 1/3 manje nego danas).
Sada smo na točki na kojoj se može realno napraviti projekcija ukupne zarade filma. Pod pretpostavkom da nastavi kao i do sada, očekuje se da će do kraja zaraditi oko 675 milijuna dolara na domaćemu tržištu te oko jedne i pol milijarde ukupno na svjetskim kino-blagajnama.
Ako postigne što se očekuje, Barbie bi trebao završiti kao najuspješniji film ove godine – to je za sada Super Mario Bros. koji je zaradio nešto više od 1,3 milijarde dolara.
Oppenheimer i Barbie ipak nisu ni blizu najuspješnijim filmovima svih vremena ako se prilagodimo inflaciji
Ipak, kao što je ranije spomenuto, ukupna zarada nije jedina mjera uspješnosti filmova. Cijene svega porasle su u posljednjim desetljećima tako da milijun dolara zarađenih danas nema jednaku vrijednost kao milijun dolara zarađenih prije pedeset godina, kada je na svijetu i u SAD-u živjelo manje ljudi, a karte za kino su bile mnogo jeftinije. Ako se zarada prilagodi inflaciji, najuspješniji film u povijesti Warner Bros.-a je Egzorcist iz 1973. Prilagođeno za inflaciju, on je zaradio više od milijardu dolara samo u SAD-u.
Uloga J. Roberta Oppenheimera uloga je života Cilliana Murphyja.FOTO: PROFIMEDIA
Oppenheimer „prijeti“ da će zaraditi 400 milijuna na domaćemu tržištu, a u svijetu bi mogao „dobaciti“ čak i do milijarde. Time bi postao možda i najuspješniji film s oznakom „R“ u povijesti, odnosno film koji mlađi od 18 godina ne smiju gledati bez roditeljske pratnje.
Uspjeh obaju filmova snažna je potpora ideji da će publika ipak reagirati na pametne, kreativne i originale filmove.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
HBO je, tijekom glamurozne prezentacije za medije u užurbanoj i uvijek inspirativnoj atmosferi New Yorka, službeno najavio vijest koja je uzbudila obožavatelje diljem svijeta, potvrdivši da franšiza „Igra prijestolja“ ulazi u svoju najsnažniju razvojnu fazu do sada, jer će dvije velike serije iz Westerosa dobiti nove sezone svake godine sve do 2028., tako da se publika može pripremiti na kontinuirani povratak u ovaj mračno-epski svemir koji i dalje oblikuje suvremenu televiziju.
Modni svijet ponovno bruji – Miranda Priestly se vraća! Nakon gotovo dva desetljeća, Meryl Streep i Anne Hathaway ponovno su zajedno na velikom platnu u nastavku filma Vrag nosi Pradu. Prvi teaser koji je upravo objavio 20th Century Studios pokazuje trenutak koji je već zaludio internet: Miranda i Andy susreću se u dizalu, a Streep u svojem prepoznatljivom stilu izgovara legendarno: „Dugo ti je trebalo.”
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.