HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Film Barbie je postao, na temelju ukupne zarade u Sjedinjenim Državama, najuspješniji film studija Warner Bros. To je fenomenalno postignuće, a posebno je važno jer, za razliku od drugih uspjeha filma Grete Gerwig, u ovome slučaju nema nikakvoga „dodatka“ vezanoga uz spol. Barbie nije samo najuspješniji film u povijesti svoga studija koji je režirala žena, nego najuspješniji film u povijesti svoga studija – točka.

Oppenheimer i Barbie vladaju ljetnim kinima

I zbog toga je teže nego inače istaknuti da se ovaj nedavno postignuti rekord ne odnosi na broj ljudi koji su vidjeli film ili na zaradu u odnosu na inflaciju – ne samo da je novac nekada vrijedio više, nego su i karte za kino bile mnogo jeftinije, što znači da je jednaka zarada bila postignuta mnogo većim brojem prodanih karata, piše Indie Wire.

oppenheimer i barbie

Margot Robbie osvojila je svijet ulogom Barbie.

U prva četiri tjedna prikazivanja film Barbie zaradio je više od 537 milijuna dolara samo u Sjedinjenih Država. Time je prestigao do sada najuspješniji film Warner Brosa – The Dark Knight Christophera Nolana, redatelja Oppenheimera, iz 2008. (kada su u prosjeku karte za kino koštale 1/3 manje nego danas).

Sada smo na točki na kojoj se može realno napraviti projekcija ukupne zarade filma. Pod pretpostavkom da nastavi kao i do sada, očekuje se da će do kraja zaraditi oko 675 milijuna dolara na domaćemu tržištu te oko jedne i pol milijarde ukupno na svjetskim kino-blagajnama.

Ako postigne što se očekuje, Barbie bi trebao završiti kao najuspješniji film ove godine – to je za sada Super Mario Bros. koji je zaradio nešto više od 1,3 milijarde dolara.

Oppenheimer i Barbie ipak nisu ni blizu najuspješnijim filmovima svih vremena ako se prilagodimo inflaciji

Ipak, kao što je ranije spomenuto, ukupna zarada nije jedina mjera uspješnosti filmova. Cijene svega porasle su u posljednjim desetljećima tako da milijun dolara zarađenih danas nema jednaku vrijednost kao milijun dolara zarađenih prije pedeset godina, kada je na svijetu i u SAD-u živjelo manje ljudi, a karte za kino su bile mnogo jeftinije. Ako se zarada prilagodi inflaciji, najuspješniji film u povijesti Warner Bros.-a je Egzorcist iz 1973. Prilagođeno za inflaciju, on je zaradio više od milijardu dolara samo u SAD-u.

oppenheimer i barbie

Uloga J. Roberta Oppenheimera uloga je života Cilliana Murphyja.FOTO: PROFIMEDIA

Najuspješniji film Christophera Nolana, koji je s Oppenheimerom bio „konkurencija“ Barbie ovoga ljeta, do sada je Dark Knight iz 2008., koji je tada zaradio oko 537 milijuna u SAD-u (oko 680 u današnjim dolarima).

Oppenheimer „prijeti“ da će zaraditi 400 milijuna na domaćemu tržištu, a u svijetu bi mogao „dobaciti“ čak i do milijarde. Time bi postao možda i najuspješniji film s oznakom „R“ u povijesti, odnosno film koji mlađi od 18 godina ne smiju gledati bez roditeljske pratnje.

Uspjeh obaju filmova snažna je potpora ideji da će publika ipak reagirati na pametne, kreativne i originale filmove.

Koji vam je film bio bolji?

Vidi Rezultate

Loading ... Loading ...

druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025