Helen je u jednome intervjuu govorila o tome kako je bilo glumiti s njim te je fanovima potvrdila da je Harrison Ford stvarno legenda kakva misle da jest.
Mirren se prisjetila svoga prvoga susreta s Fordom u 70-ima, kada je do tada anonimni stolar postao velika glumačka zvijezda zahvaljujući ulozi u megahitu “StarWars“. “U svojoj suštini, Harrison Ford ista je osoba kakva je bio kad sam ga prvi put srela“, kaže Mirren za magazin People.
Kada ga je Helen Mirren prvi put upoznala, Ford je taman postao slavan zahvaljujući ulozi Han Sola.FOTO: Profimedia
Prisjeća se kako je unatoč tome što je osjećao nelagodu zbog “dosadnih strana velike slave koja ga je obuzela“, uvijek bio “neizmjerno strpljiv i ljubazan prema djeci koja su bila toliko uzbuđena vidjeti svog heroja“. Fordova “duboko štićena” privatnost i njegova pedantnost poslu bile su dvije karakteristike koje su se Mirren duboko dojmile. Tada glumac u usponu bio je “profesionalan, oprezan i tajanstven” izazivajući u njoj mješavinu fascinacije i zastrašenosti.
Helen Mirren i Harrison Ford danas su opet povezani u novoj seriji
Više od tri desetljeća kasnije, Mirren je ponovno poslovno povezana s Fordom. “Trideset godina nevjerojatnog života dogodilo nam se oboma, a sada ponovno surađujemo” objašnjava Mirren, sada upoznajući Forda koji je “bez opreza, ne boji se osjećaja i njihovog izražavanja; velikodušan, duhovit, profesionalan kao i uvijek, i još mu je nelagodno zbog slave“. U Mirreninim očima, evolucija Fordove osobnosti služila je samo jačanju njegovog legendarnog statusa.
Dvoje glumačkih legendi danas glumi u seriji 1932.FOTO: Profimedia
Njegova autentična ljudskost ono je što ga odlikuje. Ford je “vrsta tipa kojeg biste nazvali kad bi vam auto zapeo u jarku“, kaže Mirren, dodajući da bi on također “u potpunosti razumio zašto ste toliko uzrujani što vam mačka umire i lio suze s vama“. Prema Mirren, Ford nije samo “Bogom dana filmska zvijezda“, već je i dalje običan momak. Ova šarmantna mješavina zvjezdane snage i istinske, prizemne ljudskosti podjednako izaziva oduševljava i obožavatelje i kolege.
“I zajedno s milijunima drugih“, priznaje Mirren, “volim ga“.
Zalazak sunca, kraj tjedna i kraj ere. Tako je, u samo jednoj Instagram objavi, Kim Cattrall (68) izazvala pravu buru emocija među obožavateljima serijala Sex and the City.
U grad stiže film koji nije samo za pogledati, nego i za osjetiti. “Taxi ljubav”, novi igrani film redatelja Mile Ostovića, od 4. rujna u kinima, donosi priču koja spaja živote, liječi tišine i podsjeća nas da se najvažniji razgovori često odvijaju s nepoznatima – na zadnjem sjedištu taksija.
Ako ste mislili da su se intrige visokog društva i sukobi iza pozlaćenih fasada smirili – razmislite ponovno. HBO je službeno obnovio The Gilded Age za četvrtu sezonu, i to uoči same završnice treće, koja stiže 10. kolovoza. Ova glamurozna povijesna drama Juliana Fellowesa (Downton Abbey) i dalje fascinira publiku diljem svijeta, a njezina popularnost nezaustavljivo raste.
U životima slavnih, u kojima su reflektori stalno upaljeni, najglasnije drame često su one koje se odvijaju u tišini. Tako je i s obitelji Beckham, čija se unutarnja dinamika već neko vrijeme provlači između redova, Instagram lajkova i propuštenih obiteljskih okupljanja. A sada, kad se Victoria Beckham priprema za premijeru svoje nove Netflix dokumentarne serije, javnost se pita jedno: gdje su Brooklyn i Nicola?
Vjenčanje pod zvijezdama oduvijek slovi kao vrhunac romantike - onaj poseban dan kada se sve svjetlosti ovog svijeta ugase, a upale se one koje dolaze s neba. Takva proslava očarat će sve goste, a mladence uvući u bajku o vječnoj ljubavi, daleko od gradske vreve i svjetala.
Dok planet napokon počinje disati lakše nakon godina woke kaosa, Lizzo, samoproglašena “kraljica body-positivity” i samozvani moralni kompas TikToka, odlučila je da baš njoj pripada zadnja riječ o – trapericama. Da, trapericama. Jer ništa više ne simbolizira kraj woke hipokrizije kao povratak jednostavnih, klasičnih, plavih traperica koje su danas ponovno postale oružje zdravog razuma.
Dok svijet ne prestaje tražiti granice koje ne smije prijeći, Hollywood ih već odavno ignorira. Najnoviji čin kulturne provokacije dolazi s pozornice slavnog Hollywood Bowla, gdje Adam Lambert s oduševljenjem brani odluku da Cynthia Erivo, žena, crnkinja i k tome deklarirana queer osoba, utjelovi Isusa Krista u mjuziklu Jesus Christ Superstar. U umjetnosti koja voli šokirati, ali nikad promišljati o posljedicama, ovo je još jedan primjer kako se svetinje gaze u ime “umjetničke slobode”.