Tek smo ušli u drugi mjesec godine, ali to ne znači da neki već nisu počeli planirati Božić. Tako su popularna braća Jonas objavila da snimaju božićni film za platformu Disney+.
Braća glazbenici Joe, Nick i Kevin Jonas vraćaju se svojim Disneyjevim korijenima s novim božićnim filmom, koji će premijerno biti prikazan tijekom blagdanske sezone 2025. Film, trenutačno naslovljen Jonas Brothers Christmas Movie, opisan je kao komedija koja prati trojac dok nailazi na niz sve težih prepreka pokušavajući stići iz Londona u New York na vrijeme kako bi proveli Božić s obitelji.
Braća Jonas u reklami za božićni film odali su počast klasiku Love Actually
Režiju potpisuje Jessica Yu (Quiz Lady, Only Murders in the Building), dok će originalne pjesme za film napisati Justin Tranter, za Grammy nominirani tekstopisac i izvršni glazbeni producent, koji je radio s bivšim Disneyjevim zvijezdama poput Miley Cyrus i Selene Gomez.
Braća su vijest o filmu objavila promotivnim videom koji odaje počast blagdanskom klasiku Love Actually. U sceni koja podsjeća na poznatu scenu u kojoj lik Andrewa Lincolna s karticama ispovijeda ljubav supruzi svog najboljeg prijatelja (Keira Knightley), Joe započinje: „Bok, mi smo Jonas Brothers—”, prije nego što ga Nick prekine riječima: „Ne, nemoj to reći! Poanta je da ne govoriš— pusti da sami pročitaju.”
Dok u pozadini svira orkestralna verzija Silent Night, braća uz natpis „Ispričavamo se što vas gnjavimo” najavljuju snimanje novog božićnog filma.
Braća Jonas vraćaju se Disneyju, s kojim su i započeli svoje karijere
Jonas Brothers suradnju s Disneyjem započeli su 2007. godine, kada su potpisali ugovor s diskografskom kućom Hollywood Records u vlasništvu te megakompanije, izdajući hitove poput obrade pjesme Year 3000 grupe Busted, kao i vlastite singlove Hold On i S.O.S.. Nastupili su u epizodi serije Hannah Montana prije nego što su 2008. godine zaigrali glavne uloge u filmu Camp Rock, u kojem su glumili uz Demi Lovato.
Uslijedila je kratkotrajna serija Jonas iz 2009. godine, no njihova je suradnja s Disneyjem završila 2012., a godinu kasnije braća su otišla svaki svojim glazbenim putem.
Jonas Brothers ponovno su se okupili 2019., objavivši singl Sucker, koji je brzo postao hit, a brzo nakon toga su krenuli i na povratničku turneju. Prošlog su tjedna objavili novu pjesmu Slow Motion u suradnji s Marshmellom.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.