Tek smo ušli u drugi mjesec godine, ali to ne znači da neki već nisu počeli planirati Božić. Tako su popularna braća Jonas objavila da snimaju božićni film za platformu Disney+.
Braća glazbenici Joe, Nick i Kevin Jonas vraćaju se svojim Disneyjevim korijenima s novim božićnim filmom, koji će premijerno biti prikazan tijekom blagdanske sezone 2025. Film, trenutačno naslovljen Jonas Brothers Christmas Movie, opisan je kao komedija koja prati trojac dok nailazi na niz sve težih prepreka pokušavajući stići iz Londona u New York na vrijeme kako bi proveli Božić s obitelji.
Braća Jonas u reklami za božićni film odali su počast klasiku Love Actually
Režiju potpisuje Jessica Yu (Quiz Lady, Only Murders in the Building), dok će originalne pjesme za film napisati Justin Tranter, za Grammy nominirani tekstopisac i izvršni glazbeni producent, koji je radio s bivšim Disneyjevim zvijezdama poput Miley Cyrus i Selene Gomez.
Braća su vijest o filmu objavila promotivnim videom koji odaje počast blagdanskom klasiku Love Actually. U sceni koja podsjeća na poznatu scenu u kojoj lik Andrewa Lincolna s karticama ispovijeda ljubav supruzi svog najboljeg prijatelja (Keira Knightley), Joe započinje: „Bok, mi smo Jonas Brothers—”, prije nego što ga Nick prekine riječima: „Ne, nemoj to reći! Poanta je da ne govoriš— pusti da sami pročitaju.”
Dok u pozadini svira orkestralna verzija Silent Night, braća uz natpis „Ispričavamo se što vas gnjavimo” najavljuju snimanje novog božićnog filma.
Braća Jonas vraćaju se Disneyju, s kojim su i započeli svoje karijere
Jonas Brothers suradnju s Disneyjem započeli su 2007. godine, kada su potpisali ugovor s diskografskom kućom Hollywood Records u vlasništvu te megakompanije, izdajući hitove poput obrade pjesme Year 3000 grupe Busted, kao i vlastite singlove Hold On i S.O.S.. Nastupili su u epizodi serije Hannah Montana prije nego što su 2008. godine zaigrali glavne uloge u filmu Camp Rock, u kojem su glumili uz Demi Lovato.
Uslijedila je kratkotrajna serija Jonas iz 2009. godine, no njihova je suradnja s Disneyjem završila 2012., a godinu kasnije braća su otišla svaki svojim glazbenim putem.
Jonas Brothers ponovno su se okupili 2019., objavivši singl Sucker, koji je brzo postao hit, a brzo nakon toga su krenuli i na povratničku turneju. Prošlog su tjedna objavili novu pjesmu Slow Motion u suradnji s Marshmellom.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.