Zašto mali distributeri mogu ispuniti zahtjeve, a Netflix i Amazon ne?
„Zašto manji distributeri poput Neona i STX Internationala mogu ispuniti ono što SAG traži, ali velike tvrtke poput Netflixa i Amazona ne mogu?“, zapitao se Driver tijekom konferencije za novinare u četvrtak, 31. kolovoza na Venecijanskom filmskom festivalu.
Nastavio je: “Svaki put kad ljudi iz SAG-a odu i podrže film koji je pristao na naše uvjete, to samo čini očiglednijim da su neki ljudi voljni podržati one s kojima surađuju, a drugi nisu”.
Driver je jedna od rijetkih zvijezda koje su se pojavile na Venecijanskom festivalu.FOTO: PROFIMEDIA
Adam Driver je jedna od rijetkih zvijezda s A liste koja je ove godine prisustvovala filmskom festivalu koji je započeo u srijedu, 30. kolovoza i trajat će do subote, 9. rujna. Sudionicima je od Sindikata filmskih glumaca i televizijskih i radijskih umjetnika (SAG-AFTRA) odobreno izuzeće od štrajka za rad na nezavisnim filmskim projektima koji su postigli privremeni dogovor sa sindikatom, odnosno već su pristali na njihove uvjete.
Adam Driver podržava nezavisne projekte, a ne voli Netflix i Amazon i ostale velike studije
Driver dolazi na festival kako bi promovirao svoj najnoviji film “Ferrari“. Biografska drama prati život slavnog osnivača automobilskog giganta Enza Ferrarija i nezavisni je film koji je producirao Neon, a režirao legendarni Michael Mann (“Vrućina”, “Poroci Miamija”, “Collateral”). Objasnio je kako je došao na festival unatoč bojkotu brojnih drugih glumaca kako bi podržao nezavisni projekt u kojemu je sudjelovao, ali da se solidarizira s borbom svoga sindikata.
Driver u filmu Ferrari glumi osnivača automobilskog giganta.FOTO: PROFIMEDIA
Također je primijetio da su tijekom snimanja nezavisnog projekta članovi ekipe uskakali kako bi obavili pozadinski posao. Izrazio je koliko mu je bilo “važno pokazati se” i u ime tih neopjevanih heroja.
Uoči izlaska Ferrarija, Michael Mann (80) je razgovarao s Varietyjem o tome zašto je odabrao partnerstvo s nezavisnim distributerom za film.
“Podrijetlo filma i sadržaj scenarija i film koji ste gledali ne uklapaju se u vrstu filma koju bi prihvatio konvencionalni studijski sustav“, objasnio je Mann ranije ovog mjeseca. “Uistinu je prikladno da je riječ o neovisnom filmu koji distribuira Neon, vrlo neovisni distributer“.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.