Zsa Zsa o ružnim komentarima: ‘Postali smo odvratno društvo!’
Pjevačica Zsa Zsa kritizirala je površnost i lažno ponašanje u današnjem društvu, naglašavajući da su bonton i iskrenost postali zaboravljene vrijednosti.
Pjevačica Zsa Zsa je u nedavnim Instagram pričama izrazila kritiku prema društvenim normama i ponašanju, ističući da se današnje društvo pretvorilo u lažno i površno. ‘Postali smo odvratno društvo. Na van se pravimo fini, pomažemo (kad smo viđeni i kad se to zna, tako da ispadneš ‘dobar’ pred svijetom). Bonton je davno zaboravljena knjiga, a kad mislimo da smo nešto puno napredovali kao društvo kroz stoljeća, čujem zanimljivu stvar od prijatelja: ‘Sad nemamo lomače, nego imamo društvene mreže!‘, započela je pjevačica.
Zsa Zsa se osvrnula i na to koliko je važno biti iskren prema sebi i svojoj okolini
‘Tko razumije, razumije. Čast izuzecima koji se trude biti dobar primjer svima nama. Zapitaj se danas kakav si i što donosiš na stol svojoj okolini. Jesu li tvoji postupci usmjereni na činjenje dobra ili proistječu iz nekog drugog kuta? Ako proistječu iz drugog kuta, onda to moraš riješiti sam sa sobom – inače nikad nećeš biti istinski sretan i sve će ti zauvijek biti krivo’, dodala je.
Prethodno je objavila screenshot provokativnih komentara pratitelja ispod objave jednog brenda, koji su je, čini se, naljutili.
‘Ja ne šutim, ne više. Dosta je. Šutnja i potiskivanje također nisu način. Možda moj način nije najbolji. Ali definitivno nije rješenje gurati stvari pod tepih i dopustiti nekome da koristi svoju “slobodu govora” na ovakve i svakakve načine. Mene mama nikad nije učila da s drugima ovako pričam. Zanima me – tko je učio ove ljude? I kako oni uče svoje male ljude?‘, napisala je.
‘Nadam se da ne tako. Štoviše, učila me da volim i njegujem prirodu i sve oko sebe! Promatram i komuniciram s pažnjom, razumijevanjem i ne sudim o onome o čemu ne znam. Nadam se da nas ima još. Ponekad se osjećam kao da je to mana, a ne vrlina. Tužno. Ali baš zato jer smo sami dopustili da ovakvi prevladaju…’, zaključila je.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.