HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Iako je objavljeni vizualni album “Black Is King”, inspiriran filmom “Kralj lavova”, izazvao ogroman interes i pohvale, prisutna je i zabrinutost među kritičarima zbog straha od reakcija fanova, posebno kada je u pitanju Beyoncé.

Dok su se afro-američke kritičarke poput Lauren Michele Jackson i Angelice Bastien trudile izraziti svoje misli o albumu, uključujući i nekoliko kritičkih komentara, njihov pristup često je bio opterećen potrebom za odobravanjem i ljubavlju prema Beyoncé.

Čak i kad se netko drzne kritizirati Beyonce, to radi u rukavicama

U međuvremenu, kritičarke poput Judicaelle Irakoze upozorile su na potencijalno problematične aspekte “Black Is King”, ali su i dalje osjećale potrebu naglasiti svoju odanost umjetnici, što je rezultiralo negativnim reakcijama fanova.

PROČITAJTE: Svi su ljubomorni na Beyoncé! Zašto country zvijezde ne mogu podnijeti njezin uspjeh?

Kritičari se nalaze u teškoj situaciji; s jedne strane, žele slobodno izraziti svoje mišljenje, dok s druge riskiraju ljutnju strastvenih obožavatelja. U današnjem medijskom okolišu, gdje su povezanost i pristup zvijezdama strogo kontrolirani, kritičari su često prisiljeni ublažavati svoje komentare ili se suzdržati od otvorenih kritika kako bi zadržali potencijalne prilike za suradnju.

PROČITAJTE: Tri jeziva i šokantna savjeta koje je P Diddy dao Beyonce i Jay-Z-ju neposredno prije pada

S obzirom na sve veće nejednakosti u društvu, zaštita novca i reputacije postaje ključna. U zemlji gdje uspjeh u industriji zabave često ovisi o očuvanju bogatstva i javnog dobra, kritičari se suočavaju s pritiskom da izbjegnu stvaranje konflikata. Također, dolazi do stvaranja osjećaja fragilnosti među poznatim osobama, što dovodi do još veće opreznosti kada je u pitanju kritika.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

PROČITAJTE: Kraljica straha! Otkrijte glavni razlog zašto svjetske zvijezde u govoru zahvaljuju Beyoncé

Povrh svega, u američkom kontekstu, kritika se često doživljava kao nešto što bi trebalo biti pristojno, čime se gubi oštrina i iskrenost u analizi umjetničkih djela. Neki kritičari smatraju da su najpopularniji umjetnici poput Beyoncé, Taylor Swift i Lana Del Rey zaštićeni od kritike, dok se istovremeno podcjenjuju njihovi postupci i odluke. Ako se umjetnicima stalno govori da su njihova najbolja djela jedina koja zaslužuju pažnju, riskira se gubitak vrijednosti u pregledu i procjeni cijelog opusa.

Kritizirati Beyonce jako je riskantno za status unutar industrije

U konačnici, strah od kritiziranja Beyoncé nije samo strah od povratne reakcije, već i od gubitka statusa i mogućnosti unutar industrije. Kritičari se bore s preprekama koje dolaze s potrebom za održavanjem dobrih odnosa s poznatim osobama i njihovim obožavateljima, što često rezultira autocenzurom i površnim analizama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

PROČITAJTE: Paklena postelja u dvorištu – Diddyjev 15-metarski krevet izazvao zgražanje dok detalji o količini dječjeg ulja šokiraju javnost

Samo iskren i kritičan pristup može osloboditi umjetnike od vječnog straha od osude, otvarajući prostor za istinski dijalog o njihovom radu.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025