HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Barbiemanija je preplavila naše živote – od detalja o filmu Barbie (u kinima od četvrtka), preko Margot Robbie koja je na crvenome tepihu oponašala različite Barbike do šarmantne kenergije Ryana Goslinga. Barbie je sveprisutna, a taj osjećaj prezasićenosti naravno vodi rezultira i brojnim glupostima.

Suludi komentari da je Margot Robbie prosječna preplavili su internet

Prošlih je tjedana Margot Robbie bila u trendu na društvenim mrežama zbog svog Barbie izgleda, ali i u mračnijem dijelu interneta govorilo se o njenom izgledu, odnosno o tome kako je – prosječna!

Tweetovi pregledani više od 60 milijuna puta izdvojili su fizički izgled slavne glumice. Jedan korisnik je rekao: “Ovo je Margot Robbie bez šminke. Definitivno prosjek.” Druga ocjena njezinog izgleda glasi: “Ona je teška sedmica. Mogli ste vidjeti ženu poput Margot Robbie u svakoj videoteci 1995.

Izraz sedmica odnosi se na popularni internetski sleng u kojemu se ženski izgled ocjenjuje na skali od 1 do 10. Žene ocijenjene s između 4 i 7 smatraju se prosječnima.

Margot Robbie je odabrana za Barbie izričito zato što nije dovoljno lijepa da otuđi žensku publiku”, stoji u možda najnevjerojatnijem tweetu s 2,6 milijuna pregleda. “Gdje su velike sise s lutke Barbie?”

Priča da je Margot Robbie prosječna je znak toksičnih standarda

Ovakvi komentari o njezinu izgledu potpuno zbunjuju svakoga tko zna kako Margot Robbie izgleda i tko je pratio karijeru ove australske glumice.

Još od samih početaka, Margot Robbie je percipirana kao seks simbol. Od uloge u Vuku s Wall Streeta gdje su svi muškarci u filmu „popadali na pod“ kada bi je vidjeli, preko camea u The Big Short gdje se pojavljuje u pjenušavoj kupki do njezine uloge Harley Quinn u filmovima iz DCEU svemira, većina njezinih pojavljivanja usredotočena je na konvencionalno atraktivan izgled.

@yourtango There are men on Twitter calling Margot Robbie ‘mid.’ Um, excuse me? #margotrobbiemid #Margotrobbie #barbiemovie #barbie #mid ♬ original sound – YourTango

Zašto je onda sada odjednom među muškarcima postalo „popularno“ vrijeđati njezin izgled?

Moguće je naravno da dio ovakvih komentara dolazi jednostavno zbog zasićenja kampanjom filma Barbie. Moguće je i da ni autori ovakvih tweetova ne misle to što pišu, ali trolaju zbog pažnje.

Ali činjenica da je ovo uopće postalo tema za raspravu znak je nekih prilično toksičnih standarda ljepote. Barbie je doslovna plastična lutka nerealnih proporcija.

Ideja da čak ni jedna od najljepših žena svijeta ne izgleda „dovoljno dobro“ da bi je glumila šalje opasnu poruku mladim djevojkama da kako god dobro izgledale to nikada neće biti dovoljno.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025