Tri riječi koje su sve rekle: reakcija Sarah Jessice Parker na viralni modni trend iznenadila je i modne znalce
Glumica i modna ikona nije očekivala pitanje o Labubu lutki. Njezina zbunjena reakcija postala je viralna, ali i više od toga: otvorila je novo poglavlje modne debate o granici između trenda i osobnog stila.
Na podcastu Call Her Daddy, Sarah Jessica Parker, žena koja je zauvijek promijenila način na koji svijet gleda na cipele, torbe i ženski ormar, suočila se s pitanjem koje nije došlo s piste, crvenog tepiha ni modne naslovnice, nego iz jednog sasvim drugog, čudnovatog i viralnog kutka interneta.
“Bi li stavila Labubu na svoju dizajnersku torbu?” pitala ju je Alex Cooper, misleći na trenutno najtraženiji fetiš ljubitelja pop kulture – Labubu lutkicu. Maleno, rogato stvorenje s pomalo zloslutnim, ali neodoljivo simpatičnim osmijehom koje je od kolekcionarskog rariteta preraslo u statement dodatak na torbicama Gen Z i milenijalaca diljem svijeta.
Sarah je na sekundu zastala. Pogled joj je postao znatiželjno zbunjen, a iz nje su izašle samo tri riječi: “What is that?”
U tom trenutku – društvene mreže su eruptirale. Tri riječi koje su jasno pokazale razliku između modnog trenda i osobnog stila. Parker, čija je fiktivna Carrie Bradshaw bez pardona nosila tutu na ulici i Manolice u pekaru, ovdje je zastala. Ne zato što nešto nije dovoljno “modno”, nego zato što nije njezino.
“Mislim da ne bih”, objasnila je kasnije. “Ne zato što mislim da sam bolja od toga, i ne zato što sam iznad toga… Jednostavno nikad nisam vješala puno stvari na torbe. Čak ni kad su svi počeli vezivati marame oko ručki.”
U svijetu u kojem modni izražaj postaje sve inkluzivniji, šareniji, pa i infantilniji – s estetikom koja balansira između dječjeg vrta i modne piste – Labubu je postao simbol toga novog modnog djetinjstva. Onog koje nosi poruku: budi svoj, čak i kad si pomalo čudan.
Sarah Jessica Parker, iako ne zna što je Labubu, ovim odgovorom nenamjerno je podsjetila svijet na jednu važnu lekciju: stil nije ono što nosiš – već ono što izabereš ne nositi.
Možda Labubu neće završiti na njezinoj Birkin torbi, ali je zato vrlo vjerojatno već dobio posebno mjesto u pop-kulturnoj povijesti – rame uz rame s Carrienim poznatim “I like my money right where I can see it: hanging in my closet.”
I možda upravo zato – Sarah ne zna što je Labubu. Jer ne mora. I to je najviše “fashion” što netko može biti.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.