Nina Badrić još je jednom oduševila svoje pratitelje na društvenim mrežama, ovaj put ne novom pjesmom ili atraktivnim outfitom, već svojim neodoljivim ljubimcem Totom. Preslatki psić Nine Badrić miljenik je obožavatelja slavne pjevačice koji s veseljem iščekuju svaku novu fotografiju na kojoj će vidjeti njegovu ljupku njuškicu. U novoj objavi koju je Nina Badrić objavila na TikToku, Toto se odlučio posvetiti svom društvenom životu i pronaći partnericu s kojom će trčkarati po parku.
Jamčimo da će vas upravo ova objava danas nasmijati i razveseliti. A možda i poznajete neku kandidatkinju…
Psić Nine Badrić spreman je za druženje sa zgodnom bišonkom
Uz fotografije preslatkog Tota, Nina Badrić napisala je poruku koja će razgaliti srca svim vlasnicima ljubimaca, a i onima koji ih nemaju.
“Bok! Ja sam Toto i tražim djevojku za trčanje kroz park i šetnje po plaži”, “napisao je” psić Nine Badrić koji je očito romantična dušica, ali ipak ima postavljene kriterije.
“Cura mi mora biti rase kovrčavi bišon kao i ja i da ima rodovnik kao i ja”.
“Moja gazdarica Nina jedva čeka da joj moja djeca dođu u posjet i pojedu sve papuče i sve čega se dočepaju”.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.