HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Jedna od najpoznatijih hrvatskih modnih agentica, Tihana Harapin Zalepugin, u kratkom ali snažnom obraćanju jasno je povukla crtu između dvije često brkane modne sfere: izbora ljepote i profesionalnog modelinga. Njezin komentar, koji je privukao pozornost na TikToku, donosi vrijednu lekciju za sve djevojke koje sanjaju o uspjehu u modnom svijetu.

Tihana je bivša manekenka i osnivačica modne agencije koja  već desetljećima oblikuje karijere mladih modela i duboko razumije zahtjeve tržišta.

Watch on TikTok

Ja vas prvo lijepo molim da razlučite izbore za miss i modele,” započela je Tihana s karakterističnom elegancijom i autoritetom.Djevojka koja se prijavi za miss – ona predstavlja sebe. Ona mora prezentirati sebe, svoju ličnost, svoju elokvenciju, ljepotu – i poželjno je da je lijepa.

PROČITAJTE: Izabel Kovačić je za svoju kampanju odabrala najljepše modele

Time je jasno naglasila kako su kod izbora ljepote u fokusu individualnost i osobni nastup. Missica je, kaže, ambasadorica same sebe – svoje osobnosti, šarma i sposobnosti da komunicira s publikom.

S druge strane, modeling je potpuno drugačiji teren:
Modeling je nešto drugo. Ona tu prodaje ono što ima na sebi, ali kroz svoju energiju. Dakle, ona ne nameće sebe kao osobu, nego pokušava plasirati medijima, fotografima, nama koji sjedimo u publici – ono što ona ima na sebi.

Njezina distinkcija između “biti lice kampanje” i “biti lice sebe same” ključna je za razumijevanje modnog svijeta i očekivanja koja dolaze uz svaku ulogu.

druge vijesti