U intervjuu za Wall Street Journal 27-godišnja glumica Sydney Sweeney govorila je o svojoj ljubavi prema glumi, ističući kako joj je ‘najveće zadovoljstvo upravo bijeg iz vlastite stvarnosti i transformacija u likove koje tumači‘. No, jednako odlučno izbjegla je osvrnuti se na privatne teme koje već mjesecima intrigiraju javnost, poput prekida zaruka ili burnih reakcija na njezine reklame za American Eagle.
Sweeney se osvrnula i na odluku da prodaje sapun napravljen od njezinih iskorištenih kupki. Otkrila je da su je najviše kritizirale žene.
‘Mislim da je važno imati osjećaj za to što ljudi govore, jer je sve to razgovor s publikom. Bile su to uglavnom djevojke koje su kritizirale, što mi je bilo jako zanimljivo. Svima je bila super ideja kod Jacoba Elordija’, izjavila je Sweeney.
Njezin proizvod, sapun Sydney’s Bathwater Bliss, nastao je u suradnji s Dr. Squatch, proizvođačem ‘prirodnih muških sapuna’. Na društvenim mrežama tvrtka je napisala: ‘Stvorili smo ograničenu seriju sapuna infuziranog njenom PRAVOM kupkom. Zašto? Zato što ste tražili. A Sydney je rekla: Idemo to napraviti.’
Glumica je potvrdila da je Dr. Squatch kasnije prodan Unileveru za 1,5 milijardi dolara, ali nije željela otkriti je li imala udjela u toj tvrtki. Na pitanje je li razmišljala strateški, kratko je odgovorila: ‘Da. Jako.’
Tijekom intervjua odbila je govoriti o nedavnoj kontroverziji s American Eagleom, dolasku na vjenčanje Jeffa Bezosa i Lauren Sánchez ili svom privatnom životu.
Prošli mjesec American Eagle lansirao je reklamu sa Sweeney u glavnoj ulozi, uz slogan ‘Sydney Sweeney has great jeans‘. Igra riječi između jeans (traperice) i genes (geni) ubrzo je postala predmet žestokih rasprava.
Pojedini kritičari optužili su kampanju da subliminalno promovira eugeniku i bijelu supremaciju, dok su je drugi slavili kao ‘kraj woke kulture’.
Sweeney je već ranije progovorila o tome da je njezin izgled politički instrumentaliziran. Za NME je rekla: ‘Ne mogu ništa učiniti u vezi toga. Mislim da je važno biti svjestan svega i koristiti te informacije kako god mogu. Ali ja sam samo svoja, to je sve.’
Glumica također nije željela otkriti postoji li netko u Hollywoodu koga smatra mentorom. ‘Uvijek sam govorila da gledam prema starijoj verziji sebe. Nadam se da će 40-godišnja Sydney biti ponosna na ono što sada radim,’ rekla je, dodajući da će Cassie koju tumači i u novoj sezoni Euphorije i dalje biti ‘luda’.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.