Sydney Sweeney odbila je govoriti o trapericama: je li holivudska miljenica postala zarobljenica vlastitog skandala?
Sydney Sweeney u fokusu: Zašto svi pričaju o njezinim trapericama, a ne o njezinom novom filmu? Glumica s A-liste stigla na TIFF s jasnom porukom – “ne pitajte me o trapericama”. Može li pobjeći od reklame koja je šokirala internet?
Sydney Sweeney ovih je dana ponovno u središtu pozornosti, no ne toliko zbog svojega glumačkog rada koliko zbog modne kampanje koja je izazvala niz prijepora. Na Međunarodnom filmskom festivalu u Torontu pojavila se kako bi predstavila film Christy, u kojemu tumači ulogu slavne boksačice Christy Martin, ali je već unaprijed jasno naznačila da neće odgovarati na pitanja o reklami za American Eagle. “Ovdje sam kako bih podržala svoj film i ljude koji su ga stvarali, a ne da govorim o trapericama”, izjavila je za Vanity Fair, nastojeći razgraničiti umjetnički rad od marketinškog skandala koji ju prati.
Spomenuta kampanja, u kojoj Sweeney govori o tome kako geni određuju osobine i vanjske karakteristike, a zatim pred kamerom izgovara rečenicu “My jeans are blue”, u trenu je izazvala burne reakcije. Mnogi su u poruci prepoznali nespretan podsjetnik na eugeničke ideje, zbog čega je društvenim mrežama krenuo snažan val osude i poziva na bojkot. Negativna atmosfera odrazila se i na njezin prethodni film Americana, koji je podbacio na kino-blagajnama unatoč tome što su ga pojedini kritičari hvalili zbog autorskog pristupa i atmosfere. Sweeney, međutim, dosljedno odbija raspravljati o reklamnoj kampanji, jasno dajući do znanja da želi da se o njoj govori ponajprije kao o glumici, a ne kao o zaštitnom licu modne kuće.
Ipak, zanimljivo je kako je sama kontroverzija pridonijela neočekivanom uspjehu brenda. Dok je internetska javnost kritizirala poruku reklame, American Eagle je zabilježio jednu od najuspješnijih sezona u svojoj povijesti. Traperice koje nosi Sweeney rasprodane su u roku od tjedan dana, jakna iz kolekcije nestala je s polica već nakon jednoga dana, a posebno izdvojeni komadi iz linije “Syd’s Picks” morali su biti obnavljani u internetskoj trgovini nekoliko puta. Uprava brenda proglasila je kampanju najuspješnijom dosad, čime se otvara pitanje je li negativan publicitet zapravo najjači marketinški alat?
U trenutku kada se Sweeney na crvenom tepihu želi predstaviti kao ozbiljna glumica spremna za izazovne uloge, rasprava o reklami pokazuje da u eri društvenih mreža granice između umjetnosti, osobnog brenda i tržišnog proizvoda postaju sve tanje. Možda je upravo zato njezina rečenica “Nisam ovdje da govorim o trapericama” više od običnog odbijanja komentara – možda je to pokušaj da ponovno preuzme kontrolu nad vlastitom pričom.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.