
Pamela Anderson želi se promijeniti prezime: ‘Želim biti Pamela Hyytiäinen’
Glumica razmišlja o odricanju prezimena koje ju je proslavilo i otkriva želju da se poveže s finskim nasljeđem svoje obitelji.
04 prosinca 2025

Sydney Sweeney u fokusu: Zašto svi pričaju o njezinim trapericama, a ne o njezinom novom filmu? Glumica s A-liste stigla na TIFF s jasnom porukom – “ne pitajte me o trapericama”. Može li pobjeći od reklame koja je šokirala internet?
Sydney Sweeney ovih je dana ponovno u središtu pozornosti, no ne toliko zbog svojega glumačkog rada koliko zbog modne kampanje koja je izazvala niz prijepora. Na Međunarodnom filmskom festivalu u Torontu pojavila se kako bi predstavila film Christy, u kojemu tumači ulogu slavne boksačice Christy Martin, ali je već unaprijed jasno naznačila da neće odgovarati na pitanja o reklami za American Eagle. “Ovdje sam kako bih podržala svoj film i ljude koji su ga stvarali, a ne da govorim o trapericama”, izjavila je za Vanity Fair, nastojeći razgraničiti umjetnički rad od marketinškog skandala koji ju prati.

Spomenuta kampanja, u kojoj Sweeney govori o tome kako geni određuju osobine i vanjske karakteristike, a zatim pred kamerom izgovara rečenicu “My jeans are blue”, u trenu je izazvala burne reakcije. Mnogi su u poruci prepoznali nespretan podsjetnik na eugeničke ideje, zbog čega je društvenim mrežama krenuo snažan val osude i poziva na bojkot. Negativna atmosfera odrazila se i na njezin prethodni film Americana, koji je podbacio na kino-blagajnama unatoč tome što su ga pojedini kritičari hvalili zbog autorskog pristupa i atmosfere. Sweeney, međutim, dosljedno odbija raspravljati o reklamnoj kampanji, jasno dajući do znanja da želi da se o njoj govori ponajprije kao o glumici, a ne kao o zaštitnom licu modne kuće.

Ipak, zanimljivo je kako je sama kontroverzija pridonijela neočekivanom uspjehu brenda. Dok je internetska javnost kritizirala poruku reklame, American Eagle je zabilježio jednu od najuspješnijih sezona u svojoj povijesti. Traperice koje nosi Sweeney rasprodane su u roku od tjedan dana, jakna iz kolekcije nestala je s polica već nakon jednoga dana, a posebno izdvojeni komadi iz linije “Syd’s Picks” morali su biti obnavljani u internetskoj trgovini nekoliko puta. Uprava brenda proglasila je kampanju najuspješnijom dosad, čime se otvara pitanje je li negativan publicitet zapravo najjači marketinški alat?
U trenutku kada se Sweeney na crvenom tepihu želi predstaviti kao ozbiljna glumica spremna za izazovne uloge, rasprava o reklami pokazuje da u eri društvenih mreža granice između umjetnosti, osobnog brenda i tržišnog proizvoda postaju sve tanje. Možda je upravo zato njezina rečenica “Nisam ovdje da govorim o trapericama” više od običnog odbijanja komentara – možda je to pokušaj da ponovno preuzme kontrolu nad vlastitom pričom.

Glumica razmišlja o odricanju prezimena koje ju je proslavilo i otkriva želju da se poveže s finskim nasljeđem svoje obitelji.
04 prosinca 2025

Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
04 prosinca 2025

Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.
04 prosinca 2025

Povijesna tijara kraljice Viktorije ponovno predstavlja raskoš kraljevske tradicije i poveznicu s Njemačkom.
04 prosinca 2025

NFL zvijezda u podcastu s Georgeom Clooneyjem otkrila da se u vezi s Taylor Swift nikada nije posvađala.
04 prosinca 2025